Foto bij (24) - wennen?

Bill z'n blik is goddelijk..

'Gaan we op tour?' vroeg Georg glimlachend. ik legde me tegen hem aan... ik was zo moe de laatste tijd, ik kon beter vroeg naar mijn bed gaan. Het was nodig. Ik gaapte.
'Blijkbaar vind ons zusje dat niet erg interessant.' mompelde Tom terwijl hij binnenkwam. Ah, goed, dat had ik nodig. Georg glimlachte.
'Laat haar, TOm.' zei hij, nogal kattig. Tom keek Georg aan.
'Mijn zus. ik zeg tegen haar wat ik wil.' zei hij meteen. Georg zuchtte.
'Mijn vriendin, tegen haar moet je vriendelijk doen.' antwoordde hij.
'Zus of vriendin, een beetje verschillend in rangorde. Trouwens, vriendin? Twee dagen kun je niet bepaald lang noemen.' zei Tom, op een toon die duidelijk maakte dat hij het op zijn heupen kreeg.
'Alsof jij al zo lang weet dat ze je zusje is.' zei Georg meteen, Hij ging recht zitten en om een of andere reden had ik meteen door dat dit de verkeerde richting op ging.
'Alle twee jullie kop houden, Bill probeert iedereen -of toch jullie- enthousiast te maken voor een nieuwe tour, dan moet je niet beginnen ruziemaken.' mompelde ik met mijn hoofd tegen Georgs schouder.
'Voor je het weet ga je uit elkaar, gebeurd de beste groepen.' merkte Zinzi op. ik zuchtte.
'Man, wat zijn we positief vandaag..'
'Ik merk het, hallo mensen, je zou zeggen dat jullie de afgelopen week alleen maar enthousiast waren omdat Melody er was.' zei Bill, redelijk op zijn tenen getrapt. ik merkte het allemaal niet meer op.
'Oké, iedereen kappen! Bill vertel over je tour. Tom stop met boos te kijken naar Georg en Zora. Georg, Tom is gewoon in een domme bui, hij zoekt ruzie om een of andere reden. Zinzi... geen kritiek, maar je bent niet echt opbeurend bezig.' zei Sarah luid. Ze was de enige die recht stond en keek iedereen een voor een aan. Alsof we kleine kinderen waren.

Reageer (5)

  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    snel verder!!!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    haha chill, snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Inifinity

    Wanneer gaan ze in het echt weer toeren?
    Ik wil zo graag!
    En mijn zus betaald mijn ticket!
    Wat wil je nog meer?(A)

    Je schrijft zo goed!!!
    Verder ^^^^ (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen