Foto bij Scars and sand

Goedenavond lezertjes!

How are ya today? Heerlijk weer he :). Daar zullen we allemaal wel goed gebruik van maken. Ik wil ook even de nieuwe abo's welkom heten, want we staan op 92 abo's! Echt wow! Ik hoop dat jullie veel plezier aan dit verhaal zullen beleven :). Bij deze mijn laatste stuk voor vandaag, laat me weten wat je ervan vindt :)!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Someday

    AAAAH, HOW CUTE? Hihi ik wil Peter zijn zwembroek ook wel naar beneden trekken:Y) Dirty mind I know.. BIJNA HONDERD ABO'S. Ik ben zo blij voor je, want je verdient het echt! Je schrijft nou eenmaal geweldig, en nog eens ontzettend origineel ook. Je verdient wel duizend abo's. Ik snap soms echt niet hoe je het vol houd om mijn reactie's te lezen zonder te denken; wat een rare trol is dit. Of denk je dat stiekem ook? En de zeemeerminnen zijn terug, yeah. Ik wil ook een zeemeermin zijn, weetje hoe leuk me dat lijkt? Lekker zwemmen en met visjes praten, en mensen bang maken. Ge-wel-dig. Stiekem vind Tinkerbell, Anna wel aardig. Ze wilt gewoon niet toegeven, maar ze trekt vast wel bij. Ik ben ondertussen me nagels aan het lakken, dus ik doe nu wel een halfuur over deze reactie, aangezien ik telkens moet wachten tot ze droog zijn, anders verpest ik ze weer. BIJNA HONDERD.

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Love it :Y)

    1 decennium geleden
  • Faery

    MOREEE :9~

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    Wood mooi stukje
    Lekker weertje hè hoop dat het zo blijft. Alhoewel het ook wel een paar gardes minder mag ;)
    Snel veder :Y)

    1 decennium geleden
  • Jisung

    Hihihihihihihihi ze zijn echt schattig samen!
    En je schrijft echt superleuk! (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen