Last one ...
Vorige keer:
Isa kijkt ons om beurten aan en grijnst. Ik kan zo raden wat ze aan het denken is. ‘Kom, ga nu maar genieten van elkaar’, zegt ze terwijl ze mij tot bij Bill duwt. Hij lacht en steekt zijn elleboog uit, zodat ik bij hem kan inhaken. We gaan naar buiten met een grijnzende Isa achter ons.

Deel 13

‘Oh, Alessio, dit is echt fantastisch’, zeg ik opgewonden.
‘Vind je het echt leuk?’ vraagt hij met een lach.
‘Ja echt!’ zeg ik overtuigt. Ik geef hem een knuffel en voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. Ik laat hem weer los en kijk dan weer naar het uitzicht. Van hieruit heb je gewoon een prachtig uitzicht over de duinen en de zee. 's Nachts is het tien keer mooier dan overdag.
‘Gaan we daar even zitten?’ stelt hij voor, terwijl hij naar een bankje wijst.
‘Goed hoor’, antwoord ik. Wanneer we zitten, kijkt hij me aan.
‘Eigenlijk heb ik je nog niet echt kunnen bedanken voor het terugbrengen van mijn sjaal’, zegt hij. Ik glimlach even.
‘Hoeft helemaal niet’, antwoord ik lichtjes blozend.
‘Nee, ik wil echt iets doen voor je’, zegt hij. Hij staat erop.
‘Er is wel iets’, begin ik aarzelend.
‘Zeg het maar’, zegt hij. een moment twijfel ik nog, maar uiteindelijk... wat heb ik te verliezen? Ik antwoord niet en druk mijn lippen op de zijne. Tegen mijn verwachtingen in, kust hij terug.

- The End -

Reageer (3)

  • Liek

    Mooi!

    (doeg)

    Liek

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    echt leuk verhaal joh

    xxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje(K)

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    heyhey:D
    hippe quz:D
    snel verder:D
    love it:D
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen