Dus dit is de laatste voor de komendde drie dagen. Ik ben namelijk vanaf morgen vroeg op vakantie(: Ik had mezelf voorgenomen vandaag diehard te gaan schrijven zodat iemand anders ofzo die stukken kon activeren, maar ik moest al mijn spullen nog inpakken en moet zo weer naar een afscheidsfeest van iemand uit mn klas, dus dat haal ik echt niet. Sorry!

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • HVJzaynx

    (H)

    1 decennium geleden
  • Brilliam16

    ahhw super! je leest het niet meer maar toch heel veel plezier lieffie!

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    ooooooooooooh! ;o
    xxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Ahhh! *kijkt vertederd* Op de een of andere manier vind ik zit ontzettend schattig! (don't ask!) Dus, again ahhh! I'm gonna miss you, by the way! Geen stukjes, no vind ik mezelf heel zielig! Vooral omdat ik dan minder reden heb om mijn presentaties uit te stellen, Q gaat bij mij altijd voor en nu heb ik een kleinere levering *snik* Ach ik ga wel mijn haar krullen en iets leuks doen met Arnold *Arnold verstopt zich* en ik moet ook nog kleren bestellen, vraag me niet hoe maar in elk kort broekje zie ik eruit als een worst in een te smal velletje... (nee, geen dier dit keer) Ja , ze is een keer gegroeid! En het is zo'n lekker weer! (zit momenteel binnen aangezien mijn computer overleden was) *melt* Veel plezier op je vakantie! En trek je niks aan van die chick want eigenlijk is het de lijst-die-waarmee-ik-bevestig-dat-Inge-honderd-keer-beter-is-dan-mij-en-dat-weet-ik-dus-daarom-probeer-ik-haar-zwart-te-maken! Zielig, dus! En deze quote past daarbij: If people are trying to bring you down it means that you're better (haha, 'quote' snap je 'm? *wijst naar username*) Dus luister naar tante Nina en negeer haar! 'Dat gaan we even oefenen, start.. negeer..negeer..negeer..STOP! diep inademen..opnieuw.. negeer..negeer..dat gaat de goede kant op!' 'je moet wel nog even oefenen...' Whiee I am hungry! Want we gaan dadelijk friet eten en daar heb ik zin in! Gezond, niet? Ik kom er net achter dat ze echt een paar hippe smileys hebben... (dance) (ge-wel-dig) (cool) (imagine a boy doing this, hahahahaha) (yeah) (een woord: epic!) ik hoop dat je dit nog leest als voordat je weggaat! OMG! she's gonna write a book! Wiliklezenwiliklezen!*excited dance* anyways...Ik vind de tortelduifjes echt geweldig samen! Oh de engelse zinnen en uitroeptekens overheersen een beetje, klein beetje maar... Ik ga arnold irriteren, bye!

    (doeg) xx

    P.S.(hoera) (like that one too)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen