Foto bij Part 3

FACT; Harry has more than 60 bracelets.

Part 3

Ik draaide het slot van onze voordeur open en duwde de deur open. Ik gooide mijn tas op een stoel en liep naar de keuken, waar mijn ouders achter de laptop zaten. "Hey meissie, hoe was het op school?" vroeg mijn vader zonder op of om te lijken. Ik rolde mijn ogen en pakte wat te drinken. "Hmm, gewoon" gaf ik als antwoord. "Wat zijn jullie aan het doen?" vroeg ik na een lange stilte. Mijn vader klapte de laptop dicht en ging achterover zitten. "Zo!" "We hebben net de vakantie geboekt, lieverd" gaf mijn moeder als antwoord. "Vier weken Kroatië, we komen eraan!" zei mijn vader blij en stond op. "Ik ben boven," mompelde hij. "Kroatië?" vroeg ik. 'Hmmhmm, over twee weken vertrekken we!" zei mijn moeder en stond op en begon te rommelen in de keuken. Terwijl ik nog steeds tegen het aanrecht leunde met mijn drinken. "Toe Zoë, ga aan de kant" mopperde mijn moeder. Ik grinnikte kort en liep naar boven. Ik liet me op mijn vensterbank vallen en ging er schuin op zitten en keek uit het raam, met mijn rug geleund tegen de zijkant. Wat ik wel fijn vond was dat ik een diepe vensterbank had, zodat ik er kon zitten. Kroatië ook weer iets nieuws. Ik pakte mijn tekenblok en een potlood en begon met tekenen. Ik tekende de foto van Zayn en mij waar we gek op stonden en onze tong uitstaken. Een van de weinige die ik nog niet getekend had. Ik had ooit eens alle foto's van Zayn en mij laten ontwikkelen. Ik zuchtte en keek weer uit het raam, waar mijn buurjongen voor het raam stond. Hun huis was recht tegenover ons, mijn buurjongen, Stan, wist dat ik hier altijd zat. Hij zwaaide vrolijk, ik lachte en zwaaide terug. Hij lachte en liep weg. Stan heeft mij heel lang leuk gevonden, ik had hem afgewezen en gezegt dat ik niets voor hem voelde en vrienden wilde blijven. Hij accepeerde het en zette zich over zijn verliefdheid heen, als het goed is vind hij me nu niet meer leuk. Ik heb nooit écht iemand leuk gevonden, behalve Zayn. Maar die was er niet, die is er nooit meer..

Reageer (1)

  • Bieber1D

    aub, ga verder...

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen