Foto bij Shot 28

©Reliance

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Nyara

    Pieterpost vond ik vroeger altijd zo leuk ahahaha :$ faal
    maar ga snel verder x

    1 decennium geleden
  • LarryIsLove

    Snel verder!!!
    Xx pO

    1 decennium geleden
  • Colliding

    Ik ken dat gevoel... nee niet echt...maar ok je snapt mn gevoel... ik dacht eerst echt zoo... oeeeehhhhhh zayn!!! Ik ben ooit eens langs de pieter postlaan gefietst! Random!!!!

    1 decennium geleden
  • CalumThomas

    oehhii...

    snelverder??

    1 decennium geleden
  • ikheetanoniem

    WOOHOOO REACTIE VAN HET HOOFDSTUK KOMT ERAAN. dusja ik ben nogal vrolijk, HIHI bereid je voor op een reactie die gewoon echt nergens opslaat. oh en bedankt dankzij jullie heb ik de intro song van pieter post in me hoofd.
    pieter post pieter post. blablabla verdient de kost
    met zijn rode wagen
    lalalalalalal
    pieter is als vriend steeds bij dehand
    WEET IK VEEL HOE DAT LIEDJE GAAT. ik ken het deuntje, dat is al irritant genoeg.
    OKE IK HEB EEN DISCUSSIE MET IEMAND. over vlezige mensen.
    ik vind dat niet alle mensen vlezig zijn. wantja, soms zie je echt iemand lopen. dat is gewoon. EEN EN AL HAAR. ik bedoel, daar KAN gewoon GEEN vlees onder zitten. oh me broertje pakt chips een moment. ff me hoofd in de zak steken.
    *omnomnomnom*
    dfuws *praat met volle mond*
    jfullie snaffen mijwn pfhunt. *slikt door*
    zo dat schrijft makkelijker. Maar oke. ik heb zin om rond te springen, ik had dat pakje dextro niet moeten eten.... WEETJE ZE ZEGGEN DAT JE VAN TEVEEL ENERGIE DRANK HARTKLOPPINGEN KRIJGT. EN JA, ik ben nu bang om energie te drinken....
    MAARJA SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen