Het was een vreemde dag vandaag geweest. Ik had ontdekt dat de jongen waar ik gisteren mezelf volledig voorschut had gezet en waar ik absoluut niets van wist had ik net gekust. Ik had ruzie gemaakt met men beste vriend en Edward. Ik staarde door de vooruit en liet mijn gedachten door men hoofd dwalen. Voor mijn huis stond de bekende Chevrolet die ik beter kende dan wie dan ook. Ik zuchte. Ik wou geen ruzie met hem. Ik had hem nodig dat wist ik ook wel maar soms…
Ik kalmeerde mezelf en ging het huis binnen. Het zag er precies uit als altijd behalve dat in plaats van Luc of Sophie in de zwarte sofa zat, zat die grote domme sukkel waar ik zo van hield.
“wat moet je?” siste ik.
Hij keek om met zijn grote bruine ogen als een kleine puppy.
“je weet dat dat toch niet bij me werkt” mompelde ik.
Ik liep door naar de keuken, wetend dat hij me toch zou volgen als ik maar lang genoeg wachtte. Hij was sneller dan ik verwacht had.
“het spijt me” fluisterde hij in men oor.
“voor wat?” beet ik hem toe terwijl ik me naar hem omdraaide. “mhmm”
Hij dacht daar over na. “Voor het feit dat ik me altijd als een sukkel gedraag.” Besloot hij
Ik onderdrukte een lach en staarde naar de grond
“oh.. kom op charlotte. Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?”
“zou je een bloemejurk aan trekken en met mij door heel Forks wandelen” vroeg ik sluuw wenkbrauw optrekkend
Hij grijnsde:”je weet dat ik dat zelf voor jou zou doen, dat weet je”
“ohja” lachte ik. Ik griste naar de kraanslang achter me en spoot hem helemaal nat.
Hij probeerde me te stoppen maar ik rende als een gel naar boven waar ik voor heel even veilig zou zijn van zijne sluwheid. Ik ging op het bed zitten en wat later kwam hij binnen druipend nat.
“Je verpest men voerkleed” lachte ik.
“”Oia?” hij schudde zich voledig uit.
Hij kwam naast me zitten:”Je ruikt naar bloedzuigers” klaagde hij neus ophalend.
“Dankje” siste ik.
“Krijg ik Míjn sweater nu terug” zei hij proberend van onderwerp te veranderen. Zijn gezicht gesierd met een lach.
“Wil je hem terug? Goed…” ik trok hem uit recht voor zijn gezicht. Toen ik men hoofd er uit had zat hij smachtend te kijken naar men jurkje dat mee was gekomen.
“Hier..” ik smeet het op zijn gezicht en wandelde galant naar de kast aan de andere kant van de kamer.
Ik haalde een van mijn bigshirts uit de kast en trok hem aan.
Hij deed zijn uiterste best om op zijn vaste plaats te blijven zitten. Zijn ogen smachtend naar het te doorzichtige shirt. Het is maar ondergoed sukkel dacht ik bij mezelf.
“Gaat het nog Jacob?” grijnsde ik toen ik naar hem terug liep.
Hij knikte alleen maar. Ik lachte.

Reageer (2)

  • Troian

    OMG 'Leuke vriendin' zal jake denken ik bedoel je uitkleden voor een jongen? dat zou ik nooit durven:$ niet eens voor mijn beste vriend:P

    XoXo

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    omg da met die bloemenjurk was echt goe
    lolxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen