Foto bij ~2.

Deeeeeeel 2.

Arya
Spinnend rekte ik me uit en gaapte uitgebreid. Een paar waren ook al wakker geworden. Zoals verwacht, was Belle verdwenen. Ze vond het geweldig om alleen door de bossen te lopen, en vooral van de hoogste bomen waar ze dan in kon klimmen. Brandon en Belle waren als laatste bij onze familie gekomen. Ik was samen met Felice weggelopen van mijn ouders, nadat we ontdekte dat we ‘anders’ waren. Toen kwamen we de anderen tegen, en we werden een hechtere familie dan Felice en ik ooit hadden kunnen worden met onze biologische ouders. Ook wel logisch, normale mensen laten wennen om zo af en toe twee grote witte tijgers in huis te hebben. We weten niet van wie we het hebben, maar toen we 13 en 14 waren veranderde we. Er zijn nog ongeveer 500 shape-shifters over. Wij horen daarbij.
Later kwamen Belle en Brandon Recourt bij onze familie. Zij zaten ongeveer in dezelfde situatie als ik en mijn zus destijds. We waren een hechte familie, maar toch was Belle altijd anders geweest. Desondanks, hield ik veel van haar. Maar nu had ik honger. Dus na me nog een keer uitgerekt te hebben liepen we naar buiten. We verspreidden ons omdat zo’n grote groep alle dieren op de vlucht zou doen jagen. Na een hert had ik wel genoeg, rauw vlees heb ik nooit echt lekker gevonden. Maar we waren nu eenmaal nog maar net aangekomen in ons nieuwe huis, dus hadden we nog geen menselijk voedsel kunnen inslaan. Achter me hoorde ik gekraak, en ik verwachtte een van mijn familieleden te zien. Toen ik echter keek, schrok ik me rot. Twee enorme bruine ogen keken me aan vanonder een behaard voorhoofd met daarop twee pluizige wolvenoren.

Reacties? [aa]

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen