“zo… Heb je zin in school morgen”?
Hij trok zijn neus op en fronste zijn wenkbrauwen. Ik giechelde en porde zijn buik. Hij was te hard het deed bijna pijn.
Ik liep naar het raam en staarde naar buiten. Een goed punt aan Forks :het was er prachtig en de geur van de bomen en het mos kriebelde in je neus. Ik volgde met men ogen de lijn van de stoep en merkte iets op wat daar niet klopte:”Jasper” fluisterde ik.
“wat?” Jacob kwam naast me staan. Zijn ogen werd groot en een diep gegrom kwam uit zijn keel.
“Wat doet hij hier” gromde hij.
“Zit” beet ik hem toe. “of je kan gaan”
“geen probleem” hij ging voor de deur maar ik hield hem tegen.
“Ik wil niet terug ruzie met je Jake, alsjeblief.”
Hij grijnsde en kuste men voorhoofd toen hij de deur uit ging en naar de auto wandelde. Ik rende terug naar het raam om zijn reactie af te wachten.
“Lief zijn” fluisterde ik tegen het raam kozijn.
Jasper knikte en wachtte tot Jacob de deur uit slenterde.
Ik voelde zelfs vanuit de kamer de spanning tussen de 2 oplopen maar Jasper maakte gebruik van z'n kracht. Jacob knikte en stapte de auto in om als een gek de oprit af te scheuren.
Ik huppelde naar beneden en opende de deur nog voor hij kon kloppen. Met een hand trok ik hem binnen en trok hem mee naar boven.
Ik duwde hem op het bed en vroeg het domste wat ik ooit gevraagd had: “dorst?”
Hij grijnsde “nee niet echt.”
Ik sloeg mezelf op men hoofd.

Reageer (4)

  • Troian

    hihihi

    Dorst???
    echt niet stiekem zin in een lekkere Charlotte of Bella (Is Bella hier al vamp of nog steeds mens? ja mense ik ben sloom van begrip:$)

    XoXo

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    keb zin om veel reacties te geven(A)

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    snel vederrrrr

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    dorst??
    zit!!
    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen