Foto bij Hulpje

Sorry mensen dat het zo lang duurde:$ O_O veel reacties!!!
Jullie zijn heel lief, hier is een deeltje voordat het examen scheikunde van start gaat. Alle eindexamenkandidaten die dit lezen; heel veel succes met de laatste toetsen!

'Waar is die knaap wanneer je hem nodig hebt', mompelt Arthur in zichzelf. Hij vind Merlin op de vloer van zijn kamer, die gevaarlijk glad blinkt.
'Daar ben je'
'Oh, Arthur blijf daar even staan de vloer is nogal-', wilt Merlin hem waarschuwen maar het is al te laat; Arthur ligt languit op de grond.
'-glad', voegt Merlin grinnikend toe.
'Help me liever overeind en kom mee naar Gaius, heeft heeft je nodig'
'Natuurlijk'
Vlug helpt Merlin Arthur overeind. Zonder de tijd te nemen om alles op te ruimen verdwijnen zij naar Gaius' vertrek.
'Eindelijk', zegt Gaius. 'Merlin, wil jij wat ijswater halen?'
Verveeld verlaat Merlin de ruimte weer. Eventjes kijkt Elenora hem na. Vervolgens bedankt zij Gaius en Arthur voor al hun zorgen.
'Tja... volgens mij moet je hier nog wel even een poosje blijven', zucht Gaius.
'Oh, hoelang? Ik wil jullie echt niet tot last zijn'
'Paar weken'
Even blijft het stil.
'Ben ik weer!', lachend gooit Merlin de kruik naar Gaius.
'Heb je ook de gemberzalf?'
Hij pakt een potje van een van de vele overvolle schappen die tegen de muur staan en geeft hem.
'Ik neem aan dat ik niet twee weken op deze stoel kan blijven zitten', fluistert Elenora.
'Oh, Arthur heeft wel genoeg plek', suggereert Merlin.
Arthur kijkt hem stompzinnig aan.
'Komop, een heel kasteel heeft toch vast nog ergens plek?'
'Vooruit, er is nog een leeg vertrek naast de keukens'
'Oh danku, dat is zeer genereus', zegt Elenora beleeft.
'Mits u bereid bent gedurende uw vertrek keukenhulp te zijn', eist Arthur. 'Voor wat hoort wat'
'Geen probleem, ik ben dol op koken. Ik bereid alles wat u maar wilt; edelhert, gans, pasteitjes'
'Begin maar met knolrapen schoon te maken', antwoordt Arthur.
'Alles. Als u dat wilt', zucht Elenora teleurgesteld in de keuze van de ridder.

Reageer (4)

  • Stage

    :$ :)

    1 decennium geleden
  • 1TWILIGHT

    Leuk! Verder!:Y)

    1 decennium geleden
  • Basim

    Haha leuk!
    oo wat ben ik erg.... Was het een beetje vergeten.... Nah eens kijken of ik een keer nog wat inspiratie krijg....

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    Love it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen