Foto bij ``48``

‘dus leg nog eens uit, wat er is gebeurt’ Dean staat tegen de auto aan. Sam en ik kijken elkaar nog eens aan. ‘Joyce en Eric waren getrouwd. Eric ’s tweeling broer was jaloers geworden. Hij had Joyce zo vergekregen dat zij met hem mee ging. Ze wist alleen niet dat hij niet haar man was. Eric kwam er achter en vermoorde ze. Ze bleven allebei rond spoken. En Sam en ik hadden ze er mee geconfronteerd. En toen zijn ze weggegaan’ besluit ik kort. Dean knikt langzaam. Ik hoop dat hij het gelooft. ‘best. Ik ga slapen’ Dean duikt achter in de auto en trekt zijn jack over zich heen. Ik loop naar de eigenaar. ‘het is allemaal oké, jullie hoeven niet meer bang te zijn voor kamer 13. Alleen als ik jou was, zou ik toch wel wat tegen je zus doen’ de man draait zich om naar zijn zus. ‘en wat moest zij?’ de man zwaait naar ons. Ik stap in en Sam start de auto. Ik kijk uit het raam en zie hoe de broer en zus nu met elkaar aan het discussiëren zijn. Mijn blik gaat dan naar een vijver iets verder op. alle kleur verdwijnt uit mijn gezicht als ik een lange jongen zie staan die sprekend op Kane lijkt. Naast hem staat de vrouw die ik veel eerder had gezien. Ze heeft haar hand op zijn schouder liggen. Haar lach is groot en ze likt over haar lippen. De rode jurk die ze aan heeft is aan de onderkant geraffeld. Ze zwaait naar me en dan gaan we de hoek om. Wat had dat te betekenen? ‘gaat het?’ een hand op mijn schouder doet me op kijken. ‘ja, ik was even in gedachten’ antwoord ik Sam. Hij knikt en kijkt weer naar de weg. ‘dit is misschien raar om te horen…’ Sam heeft duidelijk moeite met wat hij wil zeggen. ‘je bent de eerste die ik heb gekust na Jessica’ hij slikt en bijt hard op zijn kaken. Ik leg mijn hand op zijn arm en geef hem een kus op zijn wang. ‘ze zou gewild hebben dat je door zou gaan’ een harde snurk doet ons allebei in de lach schieten. ‘volgends mijn heeft hij een erg leuke droom’ merk ik op als ik Dean weer met een lach op mijn gezicht zie slapen.

Reageer (2)

  • Paddo

    :D:D:D TOP!!! SNEL VERDER!!! :D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • Deetje1991

    (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen