Foto bij || O3O

||Hogwarts

||Draco||


Zoete vruchten waarvan ik niet op de naam kon komen, daar proefde ze naar. En naar meer. Ze proefde naar veel meer. Ik kon me niet herinneren dat een meisje me ooit meer had opgewonden met enkel een kus. Iedere streling van haar tong was een belofte van genot. Haar handen lagen vederlicht op mijn borst en mijn huid verlangde naar de koelte van de rest van haar lichaam. Maar hoewel ik maar al te graag verder wilde gaan als dit wist ik dat zoiets onbeschaafd en ronduit oneerlijk zou zijn. Uit haar reacties kon ik duidelijk ophalen dat ze, hoewel ze normaal niet zo overkwam, nog nooit op deze manier was vastgehouden. Wie was ik dan haar nu de eerste en beste keer al op mijn bed te leggen en daar misbruik van te maken. Dus toen haar handen langzaam in beweging kwamen en over mijn borst begonnen te strelen, liet ik mijn armen loskomen van haar middel en pakte haar polsen vast om ze op een vaste plek te houden. Als ik haar door liet gaan zou ik mezelf niet meer in de hand hebben. Ik moest nu al gigantische mijn best doen mijn geduld niet te verliezen.

Minuten verstreken, maar uiteindelijk was zij degene die zich voorzichtig terugtrok. Ze durfde me niet aan te kijken maar de blos die nog steeds op haar wangen lag sprak voor zich. Ik kon een gelukzalige glimlach niet onderdrukken en voelde me een koning. Ik had gedaan wat ik eigenlijk al heel lang wilde doen en het was geweldig geweest. Het liefst zou ik haar nu direct weer zoenen, maar er was ongetwijfeld een rede dat ze hier was en dat ze onze kus had onderbroken. Dus raapte ik mezelf bij elkaar en was zo charmant een shirt aan te trekken. Toen ik me weer naar haar toe draaide had ze haar kleren weer recht getrokken en ik zag tot mijn genoegen dat haar lippen wat meer kleur hadden als normaal. 'Wat was eigenlijk de rede van je bezoekje.' Vroeg ik met een schorre en tevreden stem. Ze keek verlegen naar me op en er twinkelden kleine lichtjes in haar ogen. Mooier was ze nog nooit geweest. 'Ik kwam om te vragen waarom je er niet was bij het ontbijt en de eerste blokken.' Haar stem klonk onvast en ook dat streelde mijn trots. Toen drongen haar woorden tot me door en ik keek geschrokken naar de magische klok op mijn nachtkastje. Deze gaf aan dat het al bijna half een was, wat betekende dat ik de eerste twee blokuren gemist had. Verdwaasd keek ik haar aan en een versufte grijns verscheen rond mijn lippen. 'Ik denk dat mijn dromen een beetje te fijn waren om eruit te ontwaken. Ik heb me verslapen.' Haar glimlach was flauw en bedachtzaam, maar het was een glimlach en dat was zeldzaam bij haar..

Nou verdient deze kus een kudorecord of plaatsje in de top? ^^

Reageer (13)

  • CCK

    WAAAAAAH
    YEAH
    BABY
    YEAH

    1 decennium geleden
  • magiclove

    snel verder

    1 decennium geleden
  • VernisAvis

    EINDELIJK IN DE TOP! je verdient dit zo erg. love it<3

    1 decennium geleden
  • Silla

    Aaaaawh!(H)
    Super! Snel verder = )

    1 decennium geleden
  • Priscilla1D

    nice nummer 4!!
    snel meer kudo's

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen