Foto bij chapter 5: Finally

een 16+ stukje :D
abo's & kudo's nog altijd welkom :)

De volgende ochtend werd Harry wakker gemaakt door Ron. "Idioot," fluisterde Ron, "Waarom was je Malfidus zijn naam aan het roepen? Zijn voornaam nog wel!" "Deed ik dat dan?" vroeg Harry verschrikt. "Ja, wel tien keer," zei Ron lachend. "Dat zal dan wel een nachtmerrie zijn geweest." mompelde Harry. ron mocht hier echt niets van weten! Hij wou zijn beste vriend niet kwijtraken! De rest van de dag ging gewoon aan Harry voorbij. Met zijn gedachten zat hij al met Draco in de Kamer Van Hoge Nood. Hij was aan het nadenken of hij al verder moest gaan dan kussen alleen. Hij zou dat maar al te graag willen, maar hij wist niet of Draco er al klaar voor was. Harry wou zijn relatie niet op het spel zetten voor zo iets stoms. Hij besloot het te proberen, maar als Draco niet wou of tegenstribbelde zou hij onmiddelijk stoppen. Toen het eindelijk tijd was om te vertrekken, kwamen Ron en Hermelien de leerlingenkamer binnen."Harry, kom, we gaan een potje Knalpoker spelen!" riep Ron hem vrolijk toe. Shit, dacht Harry, wat moet ik nou doen? Hij deed net alsof hij zich niet goed voelde en rende zonder iets te zeggen naar buiten. Hopelijk kwam er niemand achter hem aan. Hij holde zo snel als hij kon naar de Kamer Van Hoge Nood. Toen hij daar aankwam was Draco daar al. "Kom vlug," zei hij. En ze gingen naar binnen. Aan de binnenkant zag de Kamer Van Hoge Nood er heel sober uit. Het enige meubelstuk wat erin stond was een stoel. Niet eens een bed, dacht Harry teleurgesteld. Draco ging achter hem staan en begon hem in zijn nek te kussen. rillingen liepen over Harry's ruggengraat. Hij wou zich omdraaien en Draco vol op de mond zoenen, maar Draco hield hem tegen. Zijn handen gleden onder Harry's T-shirt. Ze trokken een spoor van onder naar boven. Zijn vingers trokken een rondje rond zijn navel. Harry voelde zijn knieen slap worden. Eindelijk draaide Draco Harry om. Meteen zoende hij Draco vurig op de mond. draco probeerde Harry's gewaad uit te doen, maar dat lukte niet helemaal. Lachend hielp Harry hem een handje en kleedde ook Draco uit. Draco ging op zijn knieen zitten en nam Harry's stijve penis met één hand vast. Met de andere masseerde hij zachtjes Harry's billen. Harry hield het bijna niet meer. Dit had hij nog nooit gevoeld. Hij klauwde in Draco's haar. Hij voelde zijn hoogtepunt naderen. En opeens was het voorbij. draco veegde zijn hand af aan een stukje papier. Ze gingen naast elkaar op de grnd liggen en kusten nog wat. Harry wou dat ze zo eeuwig konden blijven liggen.

Reageer (3)

  • Quandance

    Lol, ja. Hij is daar pas elf. Ik kan me niet echt voorstellen dat iemand van elf al seks heeft ;)

    1 decennium geleden
  • LALT

    Maar hij is toch pas elf??
    wel mooi geschreven.

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    ook naar mijn mening hebben te snel sex, dat Harry daarover dekt hij heeft pas een paar uur met hem!!
    maar het is geweldig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen