Foto bij O17 || Charlotte Rosaline Stewart

~Home is where the heart is

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • xDoresMalik

    OMG ALEX G! @ soundtrack! I LOVE ALEX G! AND TYLER WARD! AND MEGAN NICOLE! AND TIFFANY ALVORD! AND MAX SCHNEIDER! AND NIALLHORANZAYNMALIKLOUISTOMLINSONHARRYSTYLESLIAMPAYNE

    1 decennium geleden
  • Mallory

    :)

    1 decennium geleden
  • Sketch

    Mee eens met hier onder: snel verder :)

    1 decennium geleden
  • PluviophiIe

    Haha!
    Ik ben ook een keer wakkergebeld midden in de nacht -.-
    Me Boyfriend zat in engeland. En hij kon niet slapen ofzo.
    Ik weet niet of engeland en nederland veel tijdverschil heeft.
    Volgesmij helemaal geen. Dusja toen heb ik vet lang met hem gebeld xD
    En de volgende dag op school was ik moe.
    Echt ik was inslaap gevallen tijdens de les!
    Best wel beschamend.. Iedereen lachen.. Ik zat er echt bij met zo'n sleepy head: "Huh..?"
    God wat ben ik blij dat ik nie praat in me slaap! XD

    Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!
    Is de boodschap overgekomen?? xD
    Ik hoop het wel. En zo niet dan is dat jammer =)
    ××Roww!
    Love this storyy!! <3<3<3<3<3<3

    PS: Omg! Ik plaats me reactie en ik denk: Woaww! Ik heb een regenboogje gemaakt!! *proud* (A)

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Moooii,,(H)

    Oke, dat was de reactie.
    JIJ: NEEEEEEEEE! I NEED MOREE!!
    IK: nou ik weet niet hoor...
    JIJ: ASSJEEEBLIEFT! Ik heb een hoofdstukje geschreven!
    IK: Dat ik waar! Hier is de echte!
    JIJ:Yeeeeiiii!



    Moooooooii,,(H)

    Als eerst moet ik ff zeggen(zoalsvorigekeerendaarvoor)
    Lovee that song(flower)
    Dat wass toch het liedje dat je op je gitaar kan spelen?

    Nu hoofdstukjee:

    Aha, dat is mij ook een keer overkomen.
    Maar dan was ik zegmaar, Rebecca.
    Een vriendin was dus aan de andere kant van de wereld op vakantie en toen belde ze me midden in de nacht.
    Dus ik net zo opnemen als becca daar!
    Zij was dus ook het tijdverschil vergeten en die vriendin kan best wel lang praten.
    Dussuu, ik heb met haar geloof ik wel 2 uur gepraat.

    Ow, ff tussen door voor als ik het vergeet!
    Ik hou van je verhaal, maar dat wist je denk ik wel.
    Maar dit deeltje was weer zo geweldig als al die anderen!
    Ja, ik weet het! ik ben aan het slijmen.

    Verder met hoofdstukjee:

    Waarvoor heeft ze haar hulp voor nodig??
    Je mag nu niet gaan stoppen! Want ik kan echt niet tegen die dingen als je nu stopt.
    ff kijken waarvoor ze haar hulp voor nodig heeft!

    Kleding voor date?
    Zoen advies?
    Date advies?
    Hoe je bij jongens moet gedragen?
    Nou, ik weet ff niks meer.
    Maar wat ik wel weet is dat ik jou dit geef:

    Kudoooooooooooooo(flower)

    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen