Foto bij Chapter 031

Lauren Hope Diamond.

http://www.youtube.com/watch?v=k3_G5H_BekA

Ik zag de verbazing in zijn ogen, echt alsof hij aan het twijfelen was of hij het wel zou zeggen. Hij hoefde het echt niet tegen me te zeggen.
Ik wist niet zeker of hij er wel klaar voor was.
'Niall, you don't have to say that you love me back, I'm already glad that you came into my life' grijnsde ik. Oke raar voor de situatie maar ik wou dat het weer luchtiger werd.
'Ok, ok, just one thing : You called me Nialler, why?
Oh ja oeps, dat had ik gezegd he? Waarom waarom waarom? Dat is de vraag.
Waarom? Omdat het er zo uitfloepte, ik had er niet eens overna gedacht.
Oke, ik had wel een verklaring. Mn sistaaaaa ( weetje nog? mn zusje Josey, de ongelooflijke populaire irritante vreemde Josey, ja dat weet je vast nog) Maar goed, die zei altijd in plaats van Niall, Nialler. Dus ik heb een verklaring. Jeey me. Oke nee, het is gewoon dat ik hem zo ontzettend schattig vind, en dat zn naam leuk klinkt met er erachter.
Cause, i do not even know, i just like it '
Hij was gewoon zo boeiend, door hem vergat ik echt dat we opgesloten zaten door de rest van One Direction. Door hem vergat je gewoon alles, die mooie blauwe, ijsblauwe ogen van hem deden alles om je heen vervagen.
Niall, will you sing for me? Please, i've only heard you a few times. Ik zie de twijfel op zijn gezicht. Ik wil hem niet pushen ofzo, nou ja eigenlijk wel, maar dat zou ik nooit toegeven.
Oke, nou kom ik hartloos over, maar dat ben ik niet hoor. Ik wacht gewoon netjes af.

My heart's a stereo
It beats for you, so listen close
Hear my thoughts in every no-o-o-te
Make me your radio
And turn me up when you feel low
This melody was meant for you
Just sing along to my stereo


Ik zit met open mond voor hem, Niall kan zo goed zingen.
'Niall, you're the best I've ever heard' schreeuw ik van blijdschap.
'Yeah that's probaly b'cuz you haven't heard many people sing' zegt Niall.
Like for real? Zij hij dat nou echt? Ja he? Mijn god. Die ging ik nog eens even goed aanpakken.

Ik liep weg, en hij begon al achter me aan te lopen, precies wat ik wou.
Ik draaide me om en bam, ik begin op hem af te rennen en duw hem op de grond. 1-0 voor Lauren.
'Lauren, whatca doin'? zegt een verschrikte Niall.
Oke dit is niet mijn slimste actie, maar wat niet is kan nog komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen