Toen we terug kwamen moesten we gelijk de rest van de middag keihard trainen en om 5 uur waren we kapot.
De andere waren nog niet klaar, dus besloten Zayn en ik om alvast te gaan.
We reden eerst naar mijn huis zodat ik even kon douchen en omkleden, toen ik daarmee klaar was gingen we door naar het huis van de jongens.

Zayn ging douchen en ik besloot even wat tweets te beantwoorden tot mijn telefoon afging.
F: Hey Cat
C: Hey babe
F: hoe gaat het?
C: ja prima met jou?
F: ja ook
C: Ik had een klein vraagje.
F: Stel maar
C: Ik was een soort van vergeten dat Gio ook zou meekomen en ik wilde vragen of hij ook bij jou kon blijven
F: Tuurlijk geen probleem
C: mooi, maar ik moet gaan. Doei schat love you
F: love you to zie je snel

Gio had ik echt niet meer gezien sinds ze verhuisd waren. Iedere keer kwam Cat alleen en als ik daar was, was Gio er niet.
Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door Zayn die naar beneden kwam, "De jongens zijn eten halen" zei hij en hij plofte naast mij op de bank neer.
"Weet je, ik vind het leuk om met samen te mogen werken" zei hij, "dankje, ik vind het ook leuk met jou" reageerde ik.
"En eigenlijk..." begon Zayn, maar hij werd onderbroken door de herrie die de andere maakte toen ze binnen kwamen.

Het eten was weer afhaal geworden, "sinds ik jullie heb ontmoet eet ik voornamelijk ongezond eten" lachte ik.
De hele avond hebben we gelachen en gek gedaan. Liam stelde voor een twitcam te doen en dat vonden we allemaal een goed plan, we tweetten allemaaldat er een twitcam aankwam en wachtten een kwartiertje voor we begonnen.
Het was erg gezellig en er werden ook een hoop vragen gesteld, toen er werd gevraagd of ik met een van de jongens aan het daten was, antwoordde Zayn "Dat mochten we willen" zei hij lachend.
Mijn telefoon ging af en ik liep even weg.

Reageer (2)

  • Ninalouwe15

    Ja en Niall ook hoe gaat dit goed komen haha

    1 decennium geleden
  • Celin

    zayn is zo fucking verliefd op Feliz, haha, snel verder jij <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen