Lizzy's POV:
"Lizz,help me eens even!" riep Katrice die ons,wat er dan toch op leek,avondeten aan het klaarmaken was. "Ja wacht even!" riep ik terug. Ik was nog maar eens berijk aan het zoeken hier. En dat al 2 dagen lang,zonder resultaat. Door die stomme vliegtuigcrash waren we op een onbewoond eiland beland. Zelf hadden we er niets aan over gehouden,enkel Jacob,de piloot was dood. En het vliegtuig was helemaal vernield dus we konden niet naar huis. Het ergste was dat we niet eens alleen waren. Dan zouden we nog wat plezier kunnen hebben. Nee,er waren ook 4 jongens die ook net uit een vliegtuigcrash kwamen,toevallig eh? Achja,het waren 4 arrogant klootzakken. Al had ik iet met hen gepraat,wat ik ook niet van plan was,ze deden zich al meteen beter voor omdat ze blijkbaar in een band zaten. "Lizz,kom nou!" riep katrice nog een keer. Ik stond op en liep naar haar toe. Gelukkig hadden we voor alle zekerheid heel wat voedsel en drinken meegenomen uit België,waar we vandaan kwamen. Nathalie kwam naar ons toe gelopen. "Heey chicka's" zei ze lachend. "Ik snap niet hoe dat je nog steeds zo vrolijk bent,we zitten hier al 2 dagen." zei ik tegen haar. "Ach,hier is het ook mooi weer en tenminste wat avontuurlijker. Plus,we hebben heel erg knappe landgenootjes" zei ze. "Landgenootjes?" vroeg Katrice. "Ja,die Amerikaanse kerels" zei Nathalie. "Ugh,wat een klootzakken zijn dat! En knap? Nee,sdat denken zij alleen. Hun ego is te groot voor dit eiland en dat omdat ze in een band zitten." zei ik. " 'k weet niet ofdat aardig zijn ofzo" ik onderbrak haar:"Nee,ze zijn vet arrogant" "Heb je al met dan gesproken dan?" vroeg Nathalie. Ik schudde m'n hooff,"en dat ben ik ook niet van plan" Nathalie gig verder:"Hoe dan ook,arrogant of niet ze zijn wel knap" "Iieew,nee,echt niet" zei ik. "Jij mag hun gewoon niet" zei Katrice. "Klopt" zei ik. Kimmy kwam nu ook naar ons toe "Haaj,trouwens er is een hele knappe jongen ginder,zonder shirt" zei ze lachend. "Eén van die Amerikanen?" vroeg ik. "Ik denk van wel,ja" zei ze. "Laat dan maar" zei ik. "psssht,ze mag hen niet,ik ga wel even mee checken" zei Katrice en lachte. Zij en Kimmy gingen weg,naar die gast kijken dus waarschijnlijk. Niet veel later kwamen ze terug "Lizz,die is echt wel wat voor jou" zei Katrice. "Dat zal ik zelf wel uitmaken" zei ik en stond op. Ik liep bij hen vandaan,ik had wel even genoeg gehoord over die jongens.

Reageer (1)

  • sabrinaax

    Oke, ik ben dus nu al obsessed met deze story haha
    snel verder ! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen