Foto bij 68. | What The F !?

Das je cadeau, alleen het zwarte is Roze en het witte is Zwart :P

hOpe you like it!

Ik doe mijn ogen dicht. Ik voel dat iemand mijn hand pakt en me ergens naar toe leid. Ik hoor een deur open gaan en voel de wind door mijn haren waaien. ’Nog even je ogen dicht houden!’ hoor ik iemand in mijn oor fluisteren en ik voel handen over mijn ogen. ’Vertrouw je me niet ofzo?’ Ik hoor diegene achter mij grinniken. ’Jawel, alleen zo weet ik zeker dat je niet spiekt.’ Ik knik, nou ja, ik probeer te knikken maar, dat is nogal lastig als iemand je hoofd vast heeft. Ik hoor van allerlei geluiden op de achtergrond en niet veel later worden de handen voor mijn ogen weggehaald. ’Nog even dicht houden.’ Ik knik en hou mijn ogen dicht. ’Open ze maar!’ Ik open mijn ogen en knipper een paar keer tegen de zon. Als mijn ogen aan het licht gewend zijn zie ik een auto voor mijn neus staan die ik nog nooit heb gezien. De deur aan de bestuurders kant gaat open en Tom stapt uit. ’OMG!’ Ik kijk de jongens een voor een met grote ogen aan. ’Dit menen jullie niet!’ Ik kijk even naar Say en Elle, die net zo verbaast naar de auto kijken als ik net deed. ’Dit is voor jou, Tom heeft hem uitgekozen.’ Ik geef ze één voor één een dikke knuffel en een kus op de wang. Ik kijk naar de mooie Roze/Zwarte auto. ’Hij is zo mooi!’ ’Het dak kan ook nog open.’ Tom stapt opzij en laat mij in de auto zitten. ’Vandaar die sleutels!’ De jongens kijken elkaar grijnzend aan. ’Hoe hebben jullie hem hierheen kunnen rijden als ik de sleutel heb?’ ’Reserve sleutel..’ Tom houdt de sleutels voor mijn neus en ik pak ze af. ’Dank u wel.’ Ik doe de deur van de auto dicht en doe de auto op slot. Met z’n allen lopen we naar binnen. De jongens feliciteren mijn ouders nog even en dan gaan we naar mijn kamer. ’Wat heb je allemaal gekregen?’ ’Dvd, Rijlessen, waarvan ik de theorie al heb gehaald, geurtje, CD van Paramore, foto van ons allemaal en geld. En dan natuurlijk die mooie auto buiten!’ Ik geef de jongens allemaal nog een keer een knuffel. ’Ik ga de CD even ophalen!’ Ik sta op en loop naar beneden. Ik groet iedereen die beneden zit en loop naar mijn cadeaus. Ik pak mijn CD, nog wat lekkers en loop weer naar boven. ’Peopless! Kunnen jullie even de deur open doen!?’ Ik sta hier met mijn handen vol voor mijn dichte deur. Ik hoorde de meiden lachen en iemand de deur open doen. ’Dank je, je bent een schat.’ Ik loop naar binnen en dump al het lekkers op mijn bed, waar iedereen zo ongeveer op gepropt zit, en doe de CD in de DVD speler. Ik zet het geluid wat hoger en zing mee met het eerste liedje, For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic. We zitten wat op mijn bed te praten en mee te zingen met de liedjes als mijn moeder binnen komt.

Reageer (4)

  • Vivaldi

    Wau, mooie auto. Misschien dat ik mijn ouders maar eens moest overhalen. x'D
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden
  • CuteKaulitz

    IK WIL OOK EEN AUDI
    IK WIL OOK EEN AUDI
    IK WIL OOK EEN AUDI
    IK WIL OOK EEN AUDI
    verdorie --'
    ze heeft ook echt geluk hé?
    Een leuke jongen en een leuke auto!

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    mooiie auto :O
    die wil ik ook wel krijgen ^^
    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Nou,een auto had ik wel verwacht maar een Audi?o.o Zo stoer.XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen