Foto bij 016 | Everything About Zayn Maliks Statements

Zayn Maliks Audition On X Factor 2010:
http://www.youtube.com/watch?v=dtORGIL4BjA

Druk AL-SJE-BLIEFT op die kudo knop!

<3

- 'Alles gebeurt om een reden, leer ervan en ga verder. Wees niet verbitterd wat er gebeurd is, wees blij over wat komen gaat.'


- 'Als mijn vriendin ooit iets nodig heeft, dan ben ik er altijd voor haar.'


- 'Ik ben de meest jaloerse jongen in de wereld. Wanneer ik met mijn vriendin samen ben, zoen ik haar altijd, zodat andere jongens kunnen zien dat ze van mij is.'


- 'Ik zou een fan daten, maar ze moet van me houden voor mij, niet omdat ik in One Direction zit.'


- 'Ik werd wakker, en ik zag Louis Tomlinson in mijn kamer...naakt.'


- 'Zelfs nu duurt het even voordat ik mensen leer kennen voordat ik mezelf kan zijn.'


- 'Het maakt ons niet uit dat we haters hebben, zolang we onze meiden hebben, zijn we sterk.'


- 'Ik droomde ooit dat een gigantische power ranger achter me aan kwam.'


- 'Ik vind het leuk als een meisje weet wat ze wilt.'


- 'Er komt een dag, wanneer je je realiseert, dat de bladzijde omslaan, het beste gevoel is in de wereld. Omdat je dan ondekt dat er zo veel meer is in het boek, dan de bladzijde waar je op vast zat.'

Reageer (2)

  • Nyara

    ''Ik werd wakker, en ik zag Louis Tomlinson in mijn kamer...naakt''

    AHHAAH ik moest zo hard lachen

    1 decennium geleden
  • PluviophiIe

    Bij elke zin zit ik echt zo te glimlachen van: Wat hij zegt is wel waar.. Al die wijze shit xD
    Hij is facking jaloers blijkbaar xD
    Dat vind ik grappig.

    Snell verderr <33
    ××Roww

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen