Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Brilliam16

    wow dit verhaal was echt....
    IN MA FACEEEEEEEEEEE!
    weer zooo'n goed stukje! En omdat je zo'n goede stukjes schrijft, mag je ook wel snel weer verder gaan hoooor
    omdat ik zo aardig ben! (A)
    enn omdat uhmm... ik met je mee op vakantie ga! (flower)

    Xloveyaaaaa

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    aaaaaahn kvind et egt erg ;o xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • quotelover

    *trekt microfoon uit een presentators handen* "En nu allemaal in koor als ik tot 3 heb geteld, eeeeen, 1, 2, 3!" "Wat mooooooooi" "Wat zeiden jullie? Dat kan Harder! Op 3! 1, 2, 3!" WAT MOOOOOOI! Kijk ze zijn het allemaal met me eens, *proudproud* Ok en nu het vaste gedeelte van mijn toespraak: Sorry dat ik zo laat reageer, ik ben een slecht persoon... *snik* *gebruikt Arnold als zakdoek* (zie zijn gezicht, hahahaha!) laten we zeggen dat ik ruzie had met mijn hersenen want die hadden geen zin om productief te zijn na een periode van overmatige inspanning.... Lui zijn, heet dat. Maar nu kan ik ongestoord typen want ik heb mijn nagels gelakt en dan kan ik moeilijk iets anders gaan doen, tenzij ik met de bovenkant van mijn nagels typ... Moet ik toch eens proberen! *arnold schudt hoofd/kop/deel waar ogen mond en neus (?) zitten* Anyways (dat vind ik toch zo leuk om te zeggen, heb ik toch nog iets weg van barbie =)) ik kan morgen niet reageren (ja ik begin alvast met verontschuldigen) want ik ben bijna de hele dag weg, puntjepuntjepuntje Ik moet namelijk uitslapen (oververmoeid!) en misschien bijles, oefenen (music maestro!), tas inpakken, weg fietsen (half uur, phoephoe! (fiets ik altijd maar toch)), weg zijn, kempen festival, logeren, en volgende dag ooit thuis komen, leren (grumpy noises), en weer aan mijn verslaving toegeven =) goed smoesje al zeg ik het zelf! Dus, zoals misschien al overgekomen, echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed geschreven, ik leef echt helemaal mee! (déjà vu... Volgens mij stond zoiets ook in mijn eerste reactie, whieee) Ga dadelijk checken hoeveel ik er al geplaatst heb, heb zin om een jubileum te vieren! "Arnold, haal champagne!" Ooooh en ik moet nog een verhaal schrijven *schiet in de stress, phiewww!) Noooooo! (ja ik ben in een overdreven bui) I'll die want ik heb niet de goede fantasie (tenzij je om de 2 regels een sarcastische opmerking/ geciteerde songtekst/ quote/ vergelijkingen met dieren wilt horen..... ) au revoir!

    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen