Foto bij Thanks to;

Lieve abo's
Dit doet zoveel pijn. Jullie zomaar zonder mijn verhaal achter laten. Nee. Het doet pijn om niet meer in Ambers hoofd haar leven mee te mogen bekijken. Hoe ze geniet van haar Jo-Ann, van het leven als de vrouw van Liam. Hoe ze haar dochter ziet opgroeien. Het is verschrikkelijk. Nee. Ik overdrijf niet. Dit is echt.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen, want het is amazing om te zien hoe ik van helemaal niks naar 23 abo's was gegaan. Voor sommige mensen betekent het, zoals ik al eerder zei, helemaal niks. Ze zouden zeggen MAAR 23 abo's. Ik vind het maarliefst 23 abo's. Ongelofelijk hoeveel plezier ik heb gehad met het lezen van jullie reactie's. Ik herinner me ook nog hoe MissCurly mij een printscreen liet zien van het feit dat ik in de top had gestaan.

Ik kan nog geen afscheid nemen van mijn personages, en wil, als jullie dat graag willen, nog een nieuw deel schrijven. Niet nu, maar over een paar weken. Eerst moet ik even mijn schooljaar halen. Maar dat ga ik proberen.

Special thanks to;

MissCurly Jij was één van mijn eerste abo's. Het was een soort van awesome, om elke keer jouw reacties te zien, het feit dat jij mijn trailer hebt gemaakt. Dat wij urenlang hebben gepraat, en dat je nu echt een supergoede vriendin van mij bent, Miall. I will never forget.

xRachelMalik Jij bent mijn beste vriendin, maar dat wist je al. Je hebt nooit gezeurd als ik even op jouw telefoon mijn Q wilde checken, als ik saai tijdens de les zat te schrijven. Je had ooit al wel eens één hoofdstukje gelezen, maar nu heb je ook een account, dus kan ik je zo bedanken. En OMG. Wat ben ik blij met een vriendin als jij. Omdat jij mijn passie voor schrijven snapt. En mijn lees-addiction. Dankje schatje. Rayn. Hahah lol. Die heb ik bedacht (a) Rachel+Zayn=Rayn.

BrighidMalik Zussie. Dankje. Dankje voor het aanmaken van een account en het lezen van mijn verhaal. Oh, en als je boos was op mij omdat ik weet niks had geschreven. Thankyou.

IfYouWereGay Dankje voor je lieve reactie's <3

Silvanaa Dankje voor de lieve reactie's <3

xNatjuuHxxx Dankje voor de lieve reactie's <3

LucaStyles Dankje voor de lieve reactie's <3

Bojanaxx Dankje voor je lieve reactie's <3

xInclusion Dankje voor je lieve reactie's <3

MRIBEIRO Dankje voor je lieve reactie's <3

kaaastje Dankje voor je lieve reactie's <3

En dan nog dankje voor het lezen van mijn story;

bengeltje Daanique fuckjustin HAIRYSTYLESx
icecreambabe JadexStyles LiamLoverr
linzypayner mizziris16 shailoshailo Sowwxx
susanpayne Voldielike xAnouk98

Zet hieronder of je een eventueel part two zou willen lezen. En hou je abo, want ik post hier een nieuw hoofdstuk met de link als hij dan (als jullie het willen) online komt. Dus zet het hieronder. Want als ik geen reacties krijg komt er geen deel 2, dan denk ik dat niemand geïnteresseerd is.

Nogmaals, bedankt lieve, lieve, Abo's.

xxxx Lots of Love,

CaitlinPayne

Reageer (6)

  • xRachelMalik

    Liefje,
    Jij bent zo speciaal voor me.
    Ik wil je nooit meer kwijt. De mooiste tijden zijn met jou. Faalmomenten, lachmomenten, huilmoment, geweldige momenten.
    Jij zal altijd mijn beste vriendinnetje blijven wat er ook gebeurd.
    Ook dit verhaal is in zo'n korte tijd zo speciaal voor me geworden.
    Ik heb echt met ze megeleefd. Ik heb gehuild, gelachen en het voelde alsof ik een van hun was of zelf in het verhaal zat..
    Schrijf alsjeblieft een part two schat het is echt een geweldig verhaal.
    Wow dit bericht wordt al best lang hihi ;$
    Maar schatje als je maar weet dat je veel voor me betekend en mijn allerbeste vriendinnetje bent. <3

    Love mn liefste Ciam <3

    xxxRayn hihi echt geniaal bedacht :D

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    WAT EEN SUPER AWESOME PART 1
    AND OFCOURSE I WANT A PART 2!!! NO WAIT I NEED A PART 2 OTHERWISE I WON'T SURVIVE!
    Awwhh heel erg bedankt voor je special thanks <3 Echt je bent geweldig en ik ben zo blij dat ik dankzij Q een super awesome super lieve vriendin erbij heb <3 You're amazing Ciam! <3

    1 decennium geleden
  • Dutchie

    Het was echt een prachtig verhaal en ik hoop echt dat je nog een tweede deel gaat schrijven! Heb je eigenlijk nog anderen verhalen? Veel suc6 met je examens.

    1 decennium geleden
  • xInclusion

    Jij bedankt, het was een geweldige story.

    1 decennium geleden
  • babeybeau

    Thnxx je story was geweldig
    En ja ik wil graag een part 2 xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen