Foto bij O18 || Charlotte Rosaline Stewart

~Drive by

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Mallory

    IK WIL OOK EEN KNUFFEL<3

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Sketch

    NANDOOOOOSS denk ik yummie
    leuk stukje!!!

    1 decennium geleden
  • PluviophiIe

    Yay Nieuw Hoofdstukjeehh!!
    Ik ga un gitaar kopeeen!!
    =D
    Hij is net zoals die van Charlotte maardan met rood ipv blauw =)
    Ik ben nu al verliefd op die gitaar =)

    Ik hou van je story!
    Niaaalll!! <3333

    Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!Love it! Love it!

    En nu:

    Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!Snel verder! Snel verder!

    Boodschappen overgekomen =)
    Love your story!!! Maar dat weetje denk ik al ^^
    ××Rowww

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Mooooooii,,(H)

    Haha, het is nu eigenlijk niet meer pauze, maar ik moet gewoon een reactie schrijven!
    Anders ga ik dood....
    Haha, Mijn ouders zitten nu al te zeuren maar ik moet dit gewoon doen!
    Ik zei zo net,
    IK: Wacht nou! Ik moet Ellen nog een lief berichtje sturen!
    OUDERS: ..............

    Oke, maar ik start nu met het hoofdstukjee.
    Maar als eerst, -zoals als altijd-

    YEEEEEEAAAAAHHHH HOOOFDDSTUKJEEEEEE!

    Oke, maar nu ga ik echt beginnen!
    Jij: Yeeeeeeeeeii(lol)
    Dus ik start weer met je liedje. ff kijken wat het ook al weer was. -ben vandaag niet alleen in een domme bui maar ook in een vergeetachtige bui...-
    Oja, Drive By!
    Ik kan niet zo vaak zeggen, hoeveel ik hou van jou muzieksmaak. Net zoveel als van joun verhaal!!
    En nee! Ik ben nu niet aan het slijmen!

    Outfit: Weetje? Ik weet niet wat het is.. Maar jij begint steeds meer vreemder te worden.
    Want mijn zus had ongeveer z‘n jurkje.
    Want ik was zo die outfit aan het bekijken en mijn zus stond zo achter me en zei,
    ZUS: Hé! Dat jurkje had ik ook!
    IK: .....O.......
    Dusja, ik weet niet wat het is maar....
    Oke, dan nu maar het hoofdstukje!

    Weetje? Ik dacht eerst toen ze die deur opendeed en die man er stond.
    Toen kwam ik er later achter dat het een bodyguard was, maar ik dacht dus eerst dat het een creepy mannetje was ofzo.
    Ik weet niet waarom, maar het kwam ineens in me op.
    Waah! ff raden, Gaan ze naar de nando‘s? Dat zou ik echt lachen vinden!
    Wacht ff, ik moet je nog wat geven!

    Kudoooooooooooooo(flower)

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen