Lizzy's POV:
Ik liep maar even rond op het eiland. Ik hoorde stemmen praten. "I have no idea how we have to get outta here" hoorde ik één van de stemmen zeggen. Het waren duidelijk jongens. Waarschijnlijk die Amerikanen dus. "Urggh,our manager is gonna kill us" zei iemand anders. Ik ging hun richting uit. Waarom wist ik eigelijk niet,ik wou eigelijk helemaal niet met hen praten ofzo,het gebeurde gewoon. Nu zag ik dat ze met 3 waren,al dacht ik dat ze normaal met 4 waren. Ze hadden me nog niet gezien dus ik maakte maar snel dat ik wegging. Ik liep terug door het bos,proberen om de anderen terug te vinden. Tja,ik kende dit eiland echt nog niet goed dus ik had geen idee welke richting ik uit moest. Ik ging maar naar rechts dan,hopen dat ik niet ging verdwalen ofzo. Na 10 minuten later begon ik toch echt bang te worden,"shit,ik ben verdwaald" dacht ik. Ik liep nu wat sneller,het was al redelijk laat en ik wilde niet alleen in het donker blijven. Ik wist echt niet meer waar ik was. Ik keek niet voor me en opeens "KA-BAAM" lag ik op de grond. "oh fuck,I'm so sorry" hoorde ik iemand met een amerikaans accent nog zeggen. Maar ik kon m'n ogen niet open houden..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen