Foto bij (no subject)

door de donkere en stille straten liepen we naar huis. er heerste een stilte. maar het was geen ongemakkelijke stilte, zo een die eigenlijk heel erg veel zei. tegen andy's schouder aangeleund friemelde ik aan het kettinkje dat om mijn hals hing. de gebeurtenis had me moe gemaakt en toen we thuis kwamen, hing ik half te slapen tegen zijn stevige schouder. ik voelde dat iemand me optilde, en hoorde vage stemmen.
'waar zijn jullie geweest?' het leek op ashley zijn stem. 'oh nergens, lange wandeling door het park'.het klonk zo geloofwaardig dat ik het bijna zelf ging geloven. 'oh oke, slaapt ze?' 'ja, volgens mij wel.' ik voelde een warme hand die zacht mijn gezicht streelde. ashley's hand. 'pas goed op haar, ze houdt echt van je'. 'ik geef mijn leven ervoor als het nodig is'.
ik hoorde de traptreden kraken, en voelde dat ik op een zacht bed gelegd werd. alles was wazig, en ik was zo moe. ik voelde het bed aan een kant ietsje naar beneden gaan, en voelde zijn warme lichaam tegen me aan. hij lag met zijn buik tegen mijn rug, en sloeg een arm om me heen. hij kuste me op mijn voorhoofd. met de enige kracht die ik nog had zei ik: 'ik hou van je'. ik kreeg nog een kus. 'ik hou ook van jou'.



sorryyyyyy! ik had zoooo veel schoolwerk, ben ook nauwelijks op de pc geweest. drm zal ik nog een paar hoofdstukjes schrijven. speciaal voor jullie! jaaa voel je vereerd xd

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen