Foto bij 15:Kakashi goes wild

15:Kakashi gaat wild

Kakashi en Jiraya

'Kunnen we even stoppen?'vroeg Kakashi.ze waren nog geen dag bezig maar waren al door het bos heen en waren nog geen dorp voorbij gekomen.'Als je wilt kunnen we ven stoppen.'zei Jiraya.'Oké als je het niet erg vind ga ik even lezen.'zei kakashi en pakte een nieuwe :'Flirt paradijs.'AAAAAAHAAAAAAAAAAAA!JAAAAAAAAAA!'schreeuwde Jiraya.'Wat Mag ik dit niet lezen van je?'vroeg kakashi.'Ben je gek geworden ben je vergeten dat ik die dingen maak soms!?'vroeg Jiraya.'dat is waar ook!'zei kakashi.'Mag ik...een handtekening?'vroeg Kakashi.'Tuurlijk ik doe niet liever!'zei Jiraya.'Oh man we hebben zo veel gemeen.'zei Jiraya.Ze gingen naast elkaar zitten en Jiraya begon de boeken te handtekenen.'Weetje voor mijn grootste fan zal ik iets speciaal doen.'zei Jiraya.'Hier heb je mijn nieuwste boek voor het in de winkel licht!'zei hij.'Wat?Geweldig.'
'ja en dat is niet alles maar je mag mee werken aan mijn nieuw boek.'
'Dit is geweldig dank je Yiraya.'zei kakashi.

een paar dagen later begonnen ze ze liepen de stad door en schreven en tekenen wat maar ze hadden niet door dat ze gevolgd werden......

Sunade

Op het kantoor van de vijfde hokage:'Welkom Kiba ,Shino en Hinata.We hebben een nieuwe missie voor jullie'begon Sunade.'Jullie moeten zieke Groenteboer helpen met bessen plukken.Hij leeft van zijn besssen verkoop maar als jullie er niet zijn zal hij er ook niet lang meer zijn.'zei ze.De kinderen knikte en vertrokken.Plots kwam Guy binnen.'Hey hey sunade.Sorry dat ik zo binnen val maar heb jij kakashi Gezien?'vroeg hij.'Nee.Waarom.'vroeg ze.'ik heb overal gezocht maar vind hem nergens.mensen hebben hem het laatst gezien met Jiraya.'
'Waneer?'vroeg Sunade.'Een paar dagen terug.'zei hij.'Maar dan is hij mee opzoek naar...Naruto!'zei ze geschokt.Jiraya ging helpen met Naruto te zoeken.'Guy keek geschokt.'O nee dan is hij dus weg.'zei hij.'En nog erger het gevecht is tegen Orochimaru en kakashi is nog niet hersteld.'plots kwam er een shinobi binnen 'Mevroeuw Kakashi en Jiraya zijn samen gezien in een paar dorpen achter het bos.'zei de man.'Kakashi heeft niet geluisterd hij zal niet alleen terug worden gehaald maar ook nog zijn titel als jounin verliezen!'

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen