Foto bij 28.

Veel lees plezier!
X.

‘Pap, mam ben thuis!’ riep ik door de grote binnen komst hal. Het was kerst vakantie en ik kwam net thuis van Streetdance. Ik deed veel aan sport vooral toen ik nog niet op Hogwarts zat. Ik deed Streetdance, stijldansen (gedeeltelijk verplicht), paardrijden, kick-boxen en karaten. ‘Aaah! Daar ben je eindelijk’ hoorde ik mijn vaders stem uit de woonkamer komen. ‘Schat wil je je even netjes komen voorstellen?’ ‘Dat zou ik graag doen maar ik zie er niet uit en jigg… ik ruik ook niet al te best. Vind je het goed als ik mijn record tijd ga verbeteren?’ ‘Ja is goed maar dan moet je je record wel verbeteren!’ ‘Okee!’ ik sprintte naar boven. Ik had een eigen verdieping de ik zelf had ingedeeld en ontworpen. Ik stapte snel onder de douche en bevool Alice kleren klaar te leggen. Ik waste mijn haren, stapte onder de douche vandaan en droogde me af, ik trok mijn kleren aan. Een witte wollen colbert trui met 3 grote zwarte knopen diagonaal lopend van af de hals en een zwarte Skinny Jeans met en grote zwarte riem met een mooie zilveren gesp. Ik ging voor de kaptafel zitten droeg Alice op om mijn haar te kullen, ik deed zelf lichtjes mijn make-up up, deed grote zilveren oorbellen in en een armbandje om en deed witte High Heels aan en ging naar beneden. De deur van de woonkamer stond gewoon open dus liep ik gewoon naar binnen. Binnen zaten mijn ouders of de moderne sofa en 3 blonde mensen op de andere sofa. Een man, met wit blond haar, een vrouw, met donker blond haar. De 3e persoon had ook wit blond haar, ik dacht dat ik hem ergens van kende maar ik kon zijn gezicht niet zien. ‘Je word met de dag mooier’ complimenteerde mijn vader me. ‘Dank u vader’ ik liep naar hun toe. De 3 mensen stonden op net als mijn ouders. Ik liep naar de 3 mensen en stak mijn hand uit naar de man, hij nam hem aan en gaf er een kusje op. ‘Lucius, Lucius Malfoy’ zei hij. Daarom kwam die 3e persoon me zo bekend voor! Het was dus Draco! ‘Rosalie Queen. Noem me maar Rose’ zei ik vriendelijk. ‘Dit zijn mijn vrouw Narcissa en mijn zoon Draco, die ken je natuurlijk’ ik gaf Narcissa een hand en Draco volgde het voorbeeld om er een kusje op te geven. ‘Rose? Laat jij Draco even de rest van het huis zien? Dan kunnen wij even praten’ ‘Is goed moeder, kom je Draco?’ ‘Ja is goed’ en we liepen de woonkamer uit. ‘Je vader heeft gelijk je wordt echt met de dag mooier’ ‘Dank je slijmbal’ grinnikte ik. ‘Hoe noemde je me?’ vroeg Draco verontwaardigd. ‘Nikss… zullen we naar de keuken gaan?’ ‘Wat moet je daar?’ ‘Drinken halen en koekjes stelen voor onderweg’ ‘Oké dan’ en we liepen naar de gigantische keuken waar gelijk een House Elf naar ons toe gesneld kwam. ‘Wat kan ik voor u doen Mevrouw?’ piepte de elf terwijl hij een buiging maakte. ‘Ik wil graag wat koekjes en 2 blikjes Redbull’ ‘Wat is Redbull?’ vroeg Draco. ‘Dat is een energie drankje het is echt super lekker en verslavend. Ik spaar de blikjes dus probeer de niet stuk te maken’ ‘Oké’ de elf die net naar ons toe kwam, kwam weer naar ons toe met 2 schalen koekjes en 2 blikjes Redbull. ‘Alsublieft Mevrouw en Heer’ hij maakte weer een buigin en ging weer aan het werk.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen