"Lizzy?" vroeg Alex. "Yep?" zei ik. "Do you remember wich direction you took went when you saw my bandmates?" vroeg hij. Dus ik legde hem uit hoe ik gegaan was. "Thanks,I guess I'll go then" zei hij. "Bye" zei ik. Kimmy,Nathalie en Katrice zeiden ook bye en Alex ging weg. "Hij is best aardig" zei Nathalie. "En knap" maakte Kimmy haar zin al lachend af. Katrice keek me aan,"Lizz,ik snap echt niet wat jou probleem is,hij doet toch niks verkeerd? Waarom mag je hem dan niet?" ik haalde m'n schouders op. "Hij is waarschijnlijk zo'n arrogante player" zei ik. "Dat denk ik niet hoor" zei Katrice. "Kunnen we over hem ophouden?" vroeg ik. "Natuurlijk kan dat" zei Katrice. Ik stond op "ik ga even wat anders aandoen eh,deze kleren zijn echt vuil geworden door dat bos" ik liep even naar onze 'hut'. Het was niet echt een hut,eigelijk waren het gewoon delen van het vliegtuig waar we een soort slaapplaats van hadden gemaakt. Ik trok wat nieuwe kleren aan en ging terug naar de rest die precies niet wisten wat te doen. "Haaaj" zei ik. "Je bent precies niet meer zo depri" zei Kimmy lachend. "Ben ik nog steeds hoor" zei ik. Nathalie rolde even met haar ogen maar ging er niet verder op in. "Wat gaan we eens doen vanavond?" vroeg Katrice vrolijk. "Er valt hier niet veel te doen" zei ik. "We kunnen hier net zo goed een onvergetelijke vakantie hebben hoor" zei ze en klonk een beetje geërgerd. "Wat zouden we kunnen doen?" vroeg Nathalie. "We zouden kennis kunnen gaan maken met die amerikanen" zei Katrice. Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat maar ik zei er niets op. "Dat vind ik geen slecht idee,Lizzy ga je mee of niet?" vroeg Kimmy. "Ja,is goed hoor" zei ik en fake-lachte. Nathalie keek me aan,ze wist maar al te goed wanneer ik echt lachte en wanneer niet. We stonden alle 4 op. We gingen weer langs het bos,op zoek naar die jongens. Niet veel later hadden we ze gevonden. Alex en één van z'n vrienden stonden te praten. "En nu?" vroeg ik. "Op hen af gaan,duh"zei Kimmy. Achja,waarom ook niet eh? Hierna zou ik tenminste een echt oordeel over hen kunnen hebben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen