Foto bij Hate her.

Agatha (de foto)

Reactions.

Ik maak mezelf klaar voor de klap en loop naar binnen. “EDEN” “HIER KOMEN NU.” ik loop naar de woonkamer waar het geluid vandaan komt. Ik zie Agatha zitten met een grimas op haar gezicht. “oef die kijkt niet blij.” denk ik. “wie zijn jou nieuwe vrienden?” vraagt ze op een strenge toon. “welke vrienden?” vraag ik zo onschuldig mogelijk. “de vrienden waar je bij zat in de pauze.” “shit” denk ik “ze weet het.” “ja Amy en Vero hebben jullie wel gezien.” zegt ze nadat ze de uitdrukking op mijn gezicht ziet. “en je weet donders goed dat die mensen te knap zijn om met jou om te gaan.” “dus” vervolgt ze “je zorgt dat Amy en Vero bij hun in het groepje komen en voor de rest laat je ze met rust.” Ik voel de woede naar boven komen en schreeuw: “ik zou het nog zielig vinden voor mijn ergste vijanden om Amy en Veronique (ik mag geen Vero zeggen) in hun groepje te zien.” “laat staan bij zulke aardige mensen.” “je bekijkt het maar.” ze schrok een beetje van mijn uitval maar herstelde vlug. “jij moet eens goed luisteren wicht. Ik ben nu hier de baas dus je hebt te luisteren naar mijn regels begrepen?” “ jij gaat ervoor zorgen dat ze in dat groepje komen en daarmee uit.” “begin nu maar aan je klusjes er hangt een lijstje aan de koelkast.” Ik stamp boos naar de keuken en pak het 'lijstje' eerder lijst. Er stonden 15 dingen op. Stofzuigen, ramen lappen, stoffen, bedden verschonen, kamers opruimen ( alle 12), enz. enz. “ooh” kreun ik “dit krijg ik nooit af voor vandaag.” Ik begin snel en ben tegen het avond eten bijna klaar. “nog 3” zucht ik gefrustreerd. “Eerst eten koken.” denk ik “dan weer verder.” “hmm wat zullen we eten vanavond.” ik kook snel wat makkelijks, eet even en ga dan weer verder. 9 uur ben ik klaar. Dan nog huiswerk en dat van Amy en Veronique en dan kan ik lekker naar bed. Ik doe al het huiswerk zet mijn wekker en kruip dan onder de dekens. ik kan het niet helpen om te fantaseren over jasper. dat hij verliefd wordt op mij en een happy ending. "dom kind"denk ik bij mezelf "waarom zou zo'n jongen ooit voor jou vallen. je bent dom en lelijk"

Reageer (7)

  • SkylarGray

    is ze een eend??

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    :|
    Die foto

    1 decennium geleden
  • SellMeCandy

    wtf die moeder is lelijk ( van binnen en buiten ik bedoel zie de foto ik ga echt nachtmerie's krijgen :s )

    1 decennium geleden
  • Avengers

    Foto O_O


    scary man >.<
    snel verder! w8... da ben je al xD

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Ik ken dat plaatje van ergens, speelde zij niet mee in een film? xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen