Foto bij Het onbekende

En zet een reactie!!! Veel lees plezier.

Het vliegtuigje komt van de grond. Je kijk uit het raam. Onder jullie lopen en rennen allemaal politie agenten en bewakers. Je hebt al vaker gevlogen dus dit gevoel is niet eng, maar wel anders dan normaal. Je bent best moe en je gaat dus maar slapen.

5 uur later

Je wordt wakker. Je heb een naar gevoel, pijn aan je been, nek en rug. Je kijkt om je heen. Je zit nog steeds in een vliegtuig. De piloot ligt bewusteloos, met een bloedneus, op de grond. En Jan is nu aan het stuur. Je doet je gordel los en sluipt naar de cocpit toe en tikt Jan op zijn schouder. "Wat mot je?" vraagt hij sjagi. "Ehh nou mag ik mss vragen waar we zijn? " "Nee natuurlijk niet. Nou owkeey omdat je het zo lief vraagt." "Dank-u." "We zijn in India." "Whaaat?!!!! Zo ver weg?!" "Ja wat denk jij dan meissie?! Dat we naar Duitsland gaan vluchten?? Ik neem geen enkel risico. We motten nog wel zo'n 5,5 uur vliegen dus je kan maar beter gaan slapen." "Gaan we naar australie? " "Je heb gelijk meissie. Ik kan je dit wel vertellen want australie is groot en het duurt langh voordat de politie er is dus dan kunnen we een geschikte schuilplek vinden" Je gaat weer terug naar je plek. Je wilde altijd al naar australie maar niet in deze toestand. Je kijkt in je tas. Borstel, sudoku boekje, mobieltje, haarlack. WTF!!! Je mobiel zit er nog in!! Je rent naar de wc en draait hem opslot. Je probeert iemand te bellen. Je vriendimn neemt op. Je vraagt of zij jou terug wil bellen op je mobiel. Je hoort je ringtone en neemt op. "Met Sindy!!" "Sindy waar ben je?! " "Ik zit in een vliegtuig op weg naar... (krrrkkkr) En over (krrrkkkrr) Uur zijn we in ....(krakkrirkkkr) Maar ik hang op doei!!!" Het was wel een gekraak. Je komt van de wc en je gaat naar je plek toe. Je hoopt maar dat Je vriendin snel hulp gaat halen. Nadat je boekje met sudoku opgelost is ga je maar weer slapen.

Als je wakker wordt...........................

Reageer (1)

  • nerveus

    Vervolg! Leuk! :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen