jup deel twee van the gangbang girl ;) :P
veel plezier er mee ;)

-xXx- Luna;)

Vorige keer:

"Wat ík van je wil?" Zegt hij zwoel in mijn oor. Hij loopt weer verder, zodat Bill weer voor mijn neus staat. "Ik wil..." Bill knakt zijn nek. "...Dat jij..." Hij knakt zijn knokkels van zijn vingers. "...Mijn meiden..." Hij grijpt in één beweging naar mijn ballen. Een hoog gilletjes van schrik en pijn slaak ik uit mijn mond. Met grote ogen kijk ik in het kwade gezicht van Bill. "...Met rust laat, begrepen!" Alleen piepende geluidjes ontsnappen mijn mond. "Dat reken ik als een ja." Grijnst Bill, terwijl hij nog één keer flink in mijn ballen knijpt en dan los laat. Ik val op de grond en grijp gelijk naar mijn kruis. Ik zie nog hoe Bill met zijn slanke lichaam verleidelijk van me wegloopt.

'Wacht maar Bill, die meiden van jou krijg ik echt nog wel.' "Maar nu eerst..." Pijnlijk blijf ik over mijn ballen wrijven om zo de pijn wat te verzachten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • ganja

    snel verderdxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Fireflightx

    Super!
    Je laatste zinnetjes maken het verhaal altijd af ^^
    snel verder bitte
    xX

    1 decennium geleden
  • NERDHEAD

    MELDEEE!!

    1 decennium geleden
  • NERDHEAD

    VERDERRR !!

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    sorry, maar ik hou echt niet van zulke verhalen, maar wel goed geschreven:)
    xxx
    Moon

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen