Jup deel 6 ^^
op aandringen van Moon --_--" xD ;)
Moon, bitte niet zeure is laatste deel, begrepen! -a

Veel leesplezier dan maar ^^

-xXx- Luna;)

Was passiert:
"Breng me naar georg, NU! Ik moet Luna spreken." Riep ik sagerijnig tegen Bill. Bill keek me verbaasd aan. Bill stond op en liep de livin' uit met mij op de voet. "Ik kan jullie anders wel brengen." Zei Gustav en hij liet zijn autosluitels zien. Ik keek hem voor geen mogelijkheid meer aan. Bang voor wat ik zou gaan doen als ik in de mooie bruine ogen van hem zou kijken. dan zou ik smelten, dan zou hij me zo op kunnen likken. 'OMG, Moon wat zit je nu weer te denken, hou op!'

Luna pov.

We hadden half onze kleren nog maar aan toen Georg zijn slaapkamer binnen stapte. We stopte met zoenen en elkaar uit te kleden. "Het zou is niet, hé Kaulitz." Zei Georg zuchtend. Tom haalde zijn schouders op en probeerde me weer verder te zoenen en mijn kleren uit te trekken. "Laat maar, Tom." Zei ik zacht en wurmde me uit zijn stevige, maar warme ophelzing/greep. Ik stond op en raapte mijn kleren van de grond. Ik trok mijn spullen aan en zwijgend liep ik langs Georg naar beneden. Er is maar één persoon waar ik nu bij wil zijn.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Fireflightx

    Super!
    die zin op het laatse is weer helemaal geweldig :D waar haal je ze toch altijd?
    ik vind het heel jammer dat dit het laatste deel is :( het is ook niet van jou gewoonte om een sex- deel over te slaan xD
    xX je nicht/schoonzus

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    echt geweldig geschreven!!!
    jij en serieus... KAN GEWOON NIET!!!xD
    ik vind het wel jammer dat dit het laatste deel is:(
    de laatste stukje en de allerlaatste zin vond ik echt goed!!
    (ik zou echt een keer de eerste stap bij dingen moeten zetten, maar ik durf zo iets niet--')

    xxx
    Moon, je twinny

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen