Foto bij 24. Katie

Pov: Katie


3-Juni-2009

Ilma moest weg naar een gesprek en waarvoor wist ik niet misschien zij wel maar wou ze het niet zeggen wat ik wel kan begrijpen.
Ik miste mij vrienden en ik miste Vita het meest.
Waarom moesten zij wraak nemen.
En ook op vita’s familie. Later begreep ik dat haar ouders er ook aan hebben mee gewerkt.
De deur vloog open en een man kwam binnen.
‘’Katie loop je even mee’’ Ik zag mij broer ook erbij lopen.
‘’Jo, Weet jij wat er is’’
‘’Nee Katie we zien het wel oke?
Ik knik en geef hem een knuffel en we lopen verder.

We lopen een kamer binnen en Ik zie dat Vita zitten en ren naar haar toe en geef haar een knuffel en zo zitten wij met zijn drieën te praten over van alles en nog wat.

4-Juni-2009

Vita bleef slapen dat mocht en eerlijk gezegd had ik haar zo gemist.
We hadden uren zitten kletsen. Ilma had ik niet meer gezien en toen ik vroeg waar ze was zei een meneer dat ze even alleen wou zijn.
En ik begrijp dat waarschijnlijk was het heftig die gesprek en zo is zij nou eenmaal.
Ze houdt dingen voor zich zelf en praat pas later erover als ze echt wilt.
Ik besloot samen met Vita om naar Ilma te gaan. Eenmaal bij haar aangekomen klopte weer op de deur. En deed ze de deur open. Ze zag er slecht uit met wallen onder haar ogen en een vermoeiende gezicht.

Reageer (1)

  • Little_Biatch

    snel verder met je geweldige storie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen