Enjoy, reacties?

Oh en lieverds, weer heb'k het laten wachten.. simpel weg omdat'k het niet goed meer weet, hoe ik verder moet en wat mijn schrijfstijl nu precies is, etc. etc.

Na dit hoofdstukje zet ik hem fficieel op pauze en kan het best dat'k hier niet meer aan verder werk en hopelijk begrijpen jullie dit.
Misschien ga ik binnenkort weer wat schrijven, maar misschien (waarschijnlijk) is dit dan geen fanfiction.

Als jullie nog steeds dingen van mij willen lezen, ookal is het geen fanfiction , zou ik dat erg fijn vinden.

"Niall..", Zayn duwt me van hem af, "Waar ben je mee bezig?" vraagt hij verbaasd, terwijl hij toch ook terug zoende?
Zijn ogen dwalen van mijn blik naar iets achter ons. Ik voel hoe wenkbrauwen zakken naar een treurige compositie.
"Wat bedoel je?" pers ik tussen mijn lippen door, maar ik durf geen enkele blik naar achteren te werpen.
"Je wist toch dat hij je van school kwam halen? waarom moet het dan hier en nu?" sist hij tussen zijn tanden door, dit laat me dan eindelijk toch om draaien.
Ik zie zijn blik, in mijn hoofd zie ik hoe zijn ogen nu al vol tranen staan, want zo ken ik hem. Ik wil naar hem toe rennen en hem in mijn armen koesteren.
Ik wil door zijn haar aaien en zachtjes zoentjes op zijn slapen zetten. Ik wil hem duidelijk maken dat hij de enige voor me is, maar ik zit aan de grond genageld.
Hoe hard ik ook trek of duw, ik blijf voor Zayn staan. Beppe maakt geen aanstaltes om weg te gaan, noch om op me af te komen. Hij blijft gewoon alleen staan.
Harry doet hetzelfde, hij gaat niet naar mij, niet naar Beppe niet naar niemand.
Het lijkt alsof iemand de tijd heeft stilgezet zodat wij allemaal eens goed kunnen zien hoe we elkaar kwetsen. Hoe erg het allemaal wel niet geworden is.

Alsof een hogere kracht ons met de neus op de feiten wilt duwen.

Niall zoende een jongen die hij amper kent, gewoon omdat hij dat wou.
Harry is teleurgestelt in hem, Beppe wilt het het liefst uit zijn gedachten wissen. Zayn vecht tegen tranen, want dit was niet wat hij wou.

Hij is dan ook de eerste om in actie te komen, hij loop naar Beppe toe.
Hij fluistert iets tegen hem, maakt handbewegingen die van alles kunnen betekenen.
Ze betekenen vooral dat Zayn in de war is, in paniek.

Niet veel later is Zayn weg, weg van deze parking plaats en staat de tijd weer stil. Ik zet een voet vooruit, omdat hij achter Zayn aan wilt.

Ik laat mijn blik naar mijn trillende vingers dwalen, een perfect zilvere ring siert mijn ringvinger en ik weet dat ik hem niet meer lang mag dragen.
Beppe zou weg kunnen gaan, hij kan terug naar Italië gaan. Ik zou hem nooit meer zien en alles zou goed zijn.
Alles buiten mijn hart, want een goed hart.. dat krijg ik nooit meer.

Beppe's hart zou gebroken zijn, erger dan ooit en dat van mij misschien ook wel, want ik ben nooit gestopt met van hem te houden.
Ik loop op hem af en hij stort zich raar genoeg in mijn armen. "Ik hoorde je praten in je slaap." fluistert hij tegen mijn oor, wat er voor zorgt dat bij mij ook de eerste tranen vallen.

Reageer (4)

  • SuperrCarrot

    Ik heb al een eeuwigheid een abo op dit verhaal, maar ben eigenlijk pas gisteren begonnen met lezen. Nu ben ik helemaal verslaafd en wil ik niets liever dan verder lezen aan dit geweldige verhaal. Vooral dit laatste stuk is zo ontzettend mooi geschreven, het is echt vol emotie, wereklijk prachtig.
    Anyways, ik houd mijn abo in de hoop dat je ooit nog weer verder schrijft <3

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Dit is echt goed!
    & ik begrijp het heus, neem je tijd :')

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Hahaha doe rustig aan

    1 decennium geleden
  • Candlesx

    Omg, zo goed geschreven!
    Take your time, ik wacht wel <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen