Na het slapen worden ze wakker. de paarse draak lijkt er niet te zijn...

"Mwuahhh..." Anika gaapt en gaat rechtop zitten. Denise en Eva doen hetzelfde. "Ik denk dat we nu wel weg kunnen?" Zegt Eva, en ze kruipen naar de uitgang. Niemand te zien. Anika kijkt nog goed uit en kruipt er uit. Ze springt op en rekt zich uit. Ze zet een stevige stap naar voren. FLITS! Een verblindende lichtflits omhelt haar. Ze is versteend.

"Neee!" Denise kijkt ongelovig naar haar versteende zusje. De paarse Draak komt tevoorschijn. "HAHAHAHHHHAAAHHH! roept hij en gaat zitten. "Willen jullie haar onversteend?" Zegt hij. "JAAH!" roept Eva. "Dan wordt ze mijn slaafje!!! MWUAHAHAHAHHAAAH!"

"Dat kunnen we niet maken!" Denise kijkt naar Eva. "Dit is ze niet waard, en een slaafje al helemaal niet! Al die rampen die ze al heeft meegemaakt...." Eva kijkt haar begrijpend aan."ik heb een idee..." zegt ze terug.

"Oké, ontsteen haar!" Roept Denise boos naar de paarse draak. "Weet je het zeker?" vraagt hij lachend terug. "JA! EN DOE HET NU!" Eva klinkt totaal over de rooie. "Oké... vanaf NU," Een flits schiet voorbij, "Is zij MIJN slaafje!!!" Anika kijkt niets begrijpend naar het gezicht van de paarse draak. "Vlucht!!" Roept Denise. Anika holt weg. "Zou het haar lukken?" Eva kijkt bang.

Reageer (3)

  • ZeldaFever

    Ik weet ook nog dat ik toen keihard naar de andere kant van het bos gerend was; jullie konden me niet meer vinden, maar ik hoorde jullie wél de hele tijd roepen, hehehe.

    1 decennium geleden
  • ZeldaFever

    hihi xD

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    Oh, dat weet ik nog.
    Ik moest heel ff als de paarse spelen toen. xD
    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen