Foto bij 17:Team 7 back together

17:Team zeven terug samen

Kiba en Hinata waren terug naar het dorp gegaan en hadden alles verteld.Sunade liet meteen een paar Ninja achter kakashi en Jiraiya aan gaan,en contracteerde een paar ninja voor team zeven te versterken en mee terug naar het dorp te nemen.Doorheen heel het dorp was alarm geslagen .Alle ninja kwamen samen Sunade stuurde de beste ninja om Shino en Naruto te gaan helpen. maar ze was één ding vergeten team 7 nooit maar dan ook nooit zou terug keren voor ze Naruto hadden gevonden.Nooit!


team 7

de ninja hadden hun al bereikt.'Jullie moeten mee komen met ons.In opdracht van Sunade.'zei de ninja.'Oké ik ga mee.'zei Yamato.'Oké dan kinderen jullie kunnen niet meer protesteren,jullie sensei heeft beslist.Komen jullie maar mee.'zei de ninja.'nee!'zei yamato.'Ze gaan niet.'zei hij.'Wat maar...'stotterde de man.'ik zei dat ik mee ga maar de kinderen gaan met de andere ninja naar Naruto.'de man zweeg.'Oké dan.'zei hij boos.'Veel succes kinderen.'zei Yamato.

Ze waren er bijna.Ze waren al samen gekomen met de andere die hadden gezegd dat ze zelf gingen vechten Sakura en Sai moesten Shino en Naruto bevrijden. 'We zijn er bijna sakura,gaat het,Je ziet wat bleek.het komt wel goed.'zei sai.'Ja weet ik.'zei sakura.'weet ik.'ze waren er al.ze gingen naar binnen toen ging alles heel snel.De ninja sprongen in de kamer en hielden Orochimaru en zijn hulpjes tegen.sai en Sakura liepen Naar Shino(die er nog goed uit zag hij kon zelf alleen naar buiten lopen toen ze hem los maakte).'Naruto!'riep Sakura.Ze liepen naar hem toe hij zat vol schaven en blauwe plekken.'Kom me naruto.'ze maakte hem los en liepen naar buiten.Sakura begon hem meteen te helen.'Komaan naruto wordt wakker.'zei sakura.'Naruto...Naruto...Narutooooooooooo!'riep sakura.Maar er gebeurde niets.'Naruto.'begon ze te huilen.sai zweeg.'W..wat,'zei hij plots.Sakura keek hem aan.'Kijk!'zei Sai.'He...Hey Saku..Sakur...Sakura.'zei Naruto zwak.'Naruto!'ze weende weer,maar nu van...Geluk.

Kantoor van Sunade

Kakashi en Jiraiya waren er net aangekomen.Er stormde nog een ninja binnen.'Mevrouw;'begon hij.'We hebben nieuws.'zei hij.Kakashi keek de man aan.'Wat ...wie,'vroeg hij.'Ik heb mensen op Naruto afgestuurd.'zei Sunade.'Dus jullie hebben hem gevonden.'zei hij.'En nog beter,'zei de ninja.'Hij laaft hij is terug.'zei de man.'Dan is...'zei Jiraiya.'Team Zeven terug bij elkaar!'zei kakashi trots.Zijn team was eindelijk weer compleet!

Reageer (1)

  • Luckey

    Dat is voor korte duur voor Kakashi als die geen jounin meer word
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen