Foto bij Defeated,possible?

jullie weten waarom ik zo weinig schrijf dus dat ga ik niet weer oprakelen want dat weten jullie als trouwe abo's en lezers al ;)
Gewoon genieten van het hoofdstuk.

ps ik kom er net achter (dit is echt shocking) dat hoothoot niet eens quick attack kan leren! Dus die vervang ik voor wing attack
o en eerst was de 2e gym in de volgende stad maar ik heb hem verplaatst naar deze village xD

'Hoothoot doe zen headbutt!' Riep Sorake.Hoothoot die achter Plusle vloog ging op Plusle af.
'Plusle spring omhoog!' Riep Daisuke maar Hoothoot was behendig en raakte Plusle nog net.Plusle vloog boven Hoothoot door de lucht.
'Draai je om!' Riep Daisuke.Plusle draaide zich in de lucht en keek naar Hoothoot onder zich.
'Spring via zijn rug op de pilaar twee meter links van je.' Plusle landde op Hoothoots rug en sprong daarna op de pilaar.
'DOe je copycat Plusle.' Zei Daisuke.Plusle sprong van de pilaar en ging met zen headbutt op Hoothoot af.De zwaartekracht vergrote ook nog eens de kracht van de aanval.Dat was precies Daisuke's plan wist ik.
'Ontwijk het Hoothoot!' Zei Sorake en Hoothoot vloog door de lucht.Plusle schoot langs Hoothoot en ging recht op de stenen vloer af.
'Plusle!' Riepen Daisuke,Rena en ik tegelijk omdat Plusle met een grote klap neer kwam.
'Plusle...' Mompelde Daisuke toen hij zag dat Plusle met al zijn kracht overeind krabbelde.Plusle is zo klein maar zo sterk,dacht ik.
'Oke dan thunderbolt volle kracht!' Riep Daisuke en de thunderbolt vloog door de lucht.
'Ontwijk met agility Hoothoot!' RIep Sorake en Hoothoot wist alle thunderbolt te ontwijken.Ik zag aan Daisukes gezicht dat hij het moeilijk kreeg.Logisch zijn technieken hadden niet gewerkt.
'Shadow ball Hoothoot.' Zei Sorake en de zwarte bal ging op de zwakke Plusle af.
'Plusle doe swift!' Riep Daisuke en de swift verbrijzelde de shadow ball.
'Copycat!' Beval Daisuke en nu vloog er een shadowball op Hoothoot af.
'Agility en dan wing attack!' Riep Sorake.De shadowball miste en Hoothoot ging op Plusle af.
'Hidden power!' Riep Daisuke als laatste kans maar Hoothoot wist het te ontwijken en Plusle vloog door de lucht toen hij geraakt werd door wing attack.
'Plusle!' Riep Daisuke.Ik zag hoe Daisuke over het hekje sprong van zijn verhoging sprong,hij rende over het veld,maakte een sliding en ving Plusle op.Daisuke hield Plusle ongelovig in zijn handen.
'Hoe...?Hoe kan het dat Daisuke zo verloren heeft?' Bracht ik uit. Rena schudde haar hoofd. 'Geen idee. Geen enkele aanval raakte Hoothoot.' Antwoorde ze.
'Het spijt me Plusle.Het spijt me dat je zo gewond geraakt bent.' Mompelde Daisuke spijtig.Plusle opende zijn ogen en likte zwakjes Daisuke's wang.Daisuke drukte Plusle nog tegen zich aan voordat hij Plusle in zijn pokeball deed.Zonder op te kijken liep Daisuke terug naar zijn verhoging.
'Je hebt potentie Daisuke.Je bent een goede trainer.' Zei Sorake.Daisuke reageerde amper. 'Wacht maar.' Zei Daisuke en gooide een pokeball op.
Uit het rode licht op een pilaar verscheen Jolteon.
'Jol!' Gromde Jolteon en zijn vacht ging rechtop staan.
'Sinds wanneer is Jolteon zo agressief?' Merkte Rena op.
'Is hij niet maar Jolteon weet dat Plusle net verloren heeft.Toen ik Daisuke voor het tegenkwam waren zijn pokemon Plusle en Jolteon. Ze hebben vast een goede band.' Antwoorde ik.
'Hoothoot erop af met wing attack!' Riep Sorake die benieuwd was hoe Daisuke verder zou vechten.
'Wachten...Thunder fang!' Riep Daisuke op het laatste moment.Vlak voordat Jolteon geraakt werd beet hij in de vleugel van Hoothoot.Hoothoot kon het gewicht niet dragen en zakt richting de grond.
'Thunder nu Jolteon.' Zei Daisuke maar Sorake reageerde snel.
'Agility!' Riep Sorake waardoor Hoothoot snel van Jolteon af was maar alsnog een klap had gekregen.Hoothoot vloog nu nog zwakjes door de lucht.
'Shadow ball!' Riepen beide trainers en de shadow balls kaatste tegen elkaar.
'Doe je Quick attack Jolteon.' Zei Daisuke waarop Sorake wing attack beval.De twee pokemon vlogen op elkaar af.
'Ontwijk.' Zei Daisuke op het laatste moment en Jolteon ontweek met de snelheid van quick attack.Maar Hoothoot kwam op Jolteons rug af met zen headbutt.
'Kijk uit!' Riep ik maar er was al geen tijd meer en Jolteon was geraakt maar ondanks de klap bleef Jolteon staan.
'We maken het af Jolteon! Ontlaad je thunder!' Riep Daisuke.
De thunder kwam uit Jolteons vacht en schoot door de hele gym.Hoothoot kon nergens heen om te ontwijken en viel verslagen op de grond.
'One down one to go.' Zei Daisuke en grijnsde.
'Goed gedaan.' Zei Sorake en deed Hoothoot in zijn pokeball.
'Pidgeot ga ervoor.' Zei Sorake en zijn Pidgeot kwam tevoorschijn.
'Pidgeot is na Staraptor mijn sterkste pokemon.Pas maar op.' Waarschuwde Sorake maar Daisuke liet zich niet intimideren.
'Ga ervoor Daisuke!' Riep ik.
'Jolteon begin met shadow ball.' Zei Daisuke.
'Pidgeot doe aerial ace.' Zei Sorake.Pidgeot schoot van zijn plek,ontweek shadow ball,en ging op Jolteon af.
'Spring op de pilaar 3 meter lager!' Riep Daisuke.Jolteon sprong op de pilaar maar nog voordat hij er goed opstond werd hij keihard geraakt door Pidgeot en knalde op de grond.
'Jolteon..hij...' Begon Rena.
'Hij staat niet op...' Maakte ik af.

Reageer (3)

  • Itsuki

    dooor

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    oki
    doooooor

    1 decennium geleden
  • Amami

    Veder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen