Toen ik een paar minuten later terug kwam vertelde ik het nieuws aan de jongens en onze fans, "we gaan samen een nummer maken!" riep ik enthousiast, de jongens omhelsde mij.
Na een avond vol lol ging ik weer naar huis, aangezien ik mijn auto thuis had gelaten ging ik lopend. Niall en Zayn stonden erop om mee te lopen.

Ik zat in de woonkamer iets te drinken toen de deurbel ging, ik stond op en sjokte naar de deur. "Niall? Wat doe jij hier nou?" vroeg verbaasd, "je iphone lag nog bij ons" zei hij. "oh dank je, kom je even binnen of ga je meteen terug?" vroeg ik, "ik kom wel even binnen" zei hij.
We zaten nog even te kletsen tot Louis hem overstuur opbelde, aangezien hij niet had verteld waar hij was. Niall vertrok naar huis en ik naar bed.

De volgende dag ging weer het zelfde, vroeg op , naar de Starbucks, trainen, eten met de jongens en slapen.

Woensdag was ik vrij en zou ik met Zayn en Liam chillen tot ik Cat en Gio moest halen, om half 11 stond ik aangekleed en wel bij de jongens voor de deur. We zouden met z'n drieën naar de Starbucks gaan en gaan brainstormen voor ons nummer.
We gingen ondercover aangezien we vandaag niet veel zin hadden om herkent te worden, ik had mijn haar zorgvuldig opgestoken zodat het met mijn beany op leek alsof ik een bobline had.
Met mijn versace tie attractive black zonnebril op, een zomerjurkje aan en mijn zwarte pumps aan leek ik op een gewoon meisje.
De jongens hadden een cap op en een zonnebril en op hoop van zegen gingen we richting de Starbucks.
Zodra we onze bestelling hadden gingen we meteen weer terug naar huis, want hoe korter we buiten waren hoe minder kans we hadden om herkend te worden.
We besloten bij mij thuis te gaan zitten en we gingen meteen aan de slag.
We zaten alle drie met een schrijfblok voor onze neus en schreven alle ideeën op die in ons opkwamen.
Op mijn lijstje stond;
- party nummer
- up tempo

I saw you in the club
When i walked through the door
The turned the music up
And you just moved more

When i look in your eyes
I know you're not that tough
I see trough all those lies
I think you had enough

 i cannot leave
Before i know your name
 I have to see if
You feel the same

Oh his smile
Got me head over heels
I stared for a while
I wonder how he feels


"heb je al iets?" vroeg Zayn, "ja, maar niet veel" zei ik en ik liet het horen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen