Foto bij Aangekomen, veilig en wel. Of toch niet...

En zet onder aan dit hoofdstuk een reactie bitte!!!!!! Veel plezier met dit hoofdstuk!!

"Sindy wakker worden!!!!!! We zijn er " Roept Jan. Je schrikt wakker. Je loopt naar buiten toe met je tas. Waaauuuwwww. Kijk is wat een paradijs (zie plaatje) "Nee Sindy dit is Niet het strand !!! Dit is maar een reclame bord!!! We moeten nog heel ver rijden met een bus en daarna ga jij gewoon weer lekker in de kelder zitten." "Maar niemand kent me hier toch?!" "Ik neem geen enkel risico meissie. ALs jij hulp gaat halen ben ik er bij. Dat wil ik dus niet." "En als u nou meegaat opaatje!!!" "Noem mij geen opa!! Ten eerste ben ik niet oud en als helemaal niet JOUW opa" Jan barst uit elkaar van woede. SIndy verschuilt zich achter haar eigen armen. Wie weet tot wat Jan toe in staat is?! Maar Jan houd zich in. Hij slaat niet iniedergeval. Jan loopt weg. Jij loopt weer achter hem aan.
Je komt aan bij een oud bushokkie. Als Jan even niet oplet. Sluip je voorzichtig weg. Je schuilt achter het bushokkie. Daarna ren je naar het vliegveld terug. Je rent naar de balie en legt jou verhaal uit in het engels aan de mensen. Je kijkt om en zien Jan in de deur opening staan. Hij rent naar jou toe en begint te zeggen tegen de mense n "Haai I'm Jan. And i am haar Groot vather. Doe jou begrijp me. End sjee is an littelbitje Grazy. Dus we are going weg!! Bye!!!" Jan trekt jou mee naar buiten. "Jan uw engels is helemaal niet goed, ze begrepen er niks van." "Dat ehhh dat was... . mijn bedoeling ook" De bus komt er aan gereden. Maar we moeten nog een heel stuk lopen. We rennen. En net als we aangekomen zijn rijd de bus weg. Jan begint te vloeken.
Jullie zijn gaan lopen, want de bus was zonder jullie vertrokken. Het duurde even maar dan zijn jullie toch aan gekomen waar Jij wilde zijn.


Het strand!!!!

Het is geweldig. Maar je hebt geen bikini. :S
Wat moet ik nou. Je trekt je broekspijpen omhoog en je shirt.... Ahh boeie!! Ik ga gewoon met kleren en al.
Als je aan het zwemmen bent schrik je!!!



Wat zal er gaan gebeuren??? Zet een reactie en komt het te weten!!!! :D

Reageer (2)

  • daredreaming

    uhm ze ziet die kabine met die vader van haar:P

    kga snel lezen om te kijken wat het echt is!

    1 decennium geleden
  • nerveus

    Hahahahaha, Het reclame bord van het strand! En z'n engels is het beste wat ik ooit gelezen heb in het engels! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen