Foto bij My california king

Part 6

||Kacey POV||

Ik keek omhoog naar de boulevard, ik zag 2 jongens langs lopen. Een van hun was Jack. Ik herkende hem, omdat we in dezelfde klas zouden komen na de zomervakantie. Zijn naam zal altijd door mijn hoofd heen zweven. Hij had donkerbruin haar, perfecte blauwe ogen en een glimlach om verliefd op te worden. Hij was het type jongen waar ik de rest van mijn leven mee zou willen zijn.

||Jack POV||

Ik voelde iemands ogen in mijn rug branden, ik keek naar het strand. Ik zag een meisje snel weg kijken. Haar naam was Kacey, ze had groene ogen, blond haar en een mooie lach. Ik kende haar al bijna me hele leven, want ze was de dochter van Antoine becks. Een van Shannon's beste vrienden. Naast haar stond Dustin, mijn neefje. Hij was de zoon van Shannon. Er stond nog een meisje bij maar ik had geen idee wie dat was.

Jack: Hey Matt, laten we naar hun gaan.

Ik wees de richting op van Kacey.

Matt: Gaan we sociaal doen?
Jack: Ik ken dat meisje met het blonde haar, dat is de dochter van Antione.

Matt was de enige die ik vertrouwde, dus hij was ook de enige die wist wat er met mijn moeder gebeurde en wie mijn vader is.
We liepen in de richting van Kacey, ik hoopte diep van binnen dat Dustin me niet zou herken. Kacey weet alleen dat ik Jack heet en dat we in dezelfde klas komen.

Reageer (2)

  • AnimeFan07

    normaal gezien zou ik typen: Verduuuur schrijven, maar ik zag net dat dat niet van toepassing is ^^

    1 decennium geleden
  • MissisFraser

    Verder :9~:9~:9~:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen