Foto bij 27. Ilma Aalst

Ilma Aalst

11-Juni-2009


Zuchtend word ik wakker doordat iemand mij wakker maakt.
‘’Rot effe op ik slaap’’ Met een zucht draai ik mij om en wil ik verder slapen. Maar wat dus niet lukt omdat iemand mij hard wakker maakt. Geïrriteerd sla ik om mij heen en als de dekbed van mij af wordt gehaald pak ik iets wat in mij hand bereik ligt en gooi ik het naar die persoon toe. Als ik mij omdraai zie ik dat de mentor der staat.
Boos kijk ik haar aan.

‘’Je moet nu uit je bed komen’’ Boos kijk ik naar de klok en zie ik pas dat het 8 uur is.
‘’Mensen het is pas 8 uur weet je hoe vroeg dat is’’
‘’Nee dat is het niet hier moet je om 7 uur uit bed uit’’
‘’Waarom als je hier geen zak te doen heb’’
Ik kan mij boosheid niet meer onder controle houden en stap uit bed en smijt haar tegen de muur en doe de deur open en smijt haar naar buiten.
‘’Rot effe op ja ‘’ Schreeuw ik.
Ze duwt de deur weer en schreeuwt nu je omkleden en naar beneden.
‘’Nee’’ Schreeuw ik en begin om mij heen te slaan en pak alles wat in mij handbereik zit en gooi het om mij heen.
Woedend zit ik te schreeuwen.

Mensen schreeuwen terug en proberen mij kalm te maken. Wat dus niet lukt als hun zo tegen mij doen. Schreeuwend sla ik ze en trap ik ook al raak ik bijna niemand.
Ik voelde mij lichaam slapper en slapper worden ik zakte in elkaar op de grond als een pudding. Huilend en moe val ik weer in slaap.


Nog een klein stukje erbij.
Volgende stuk komt waarschijnelijk pas in het weekend..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen