Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 37

Vanuit Lucas Blauw Vanuit Danny Groen

Na de Lunch Loop hij samen met Shelly en Danny naar het veld ze gingen nog een wedstijdje doen deze keer gescheiden de meisjes moesten beginnen hoorde hij de counch zeggen. Hij keek naar Shelly die als beste speelde van de meiden. Hij zag dat Danny naast hem ook naar Shelly keek.
Als de jongens aan de buurt zijn Hij probeert van af zijn posie al Spits te zie of Shelly naar hem kijk. Nee helaas ze kijk niet. Als hij naar Shelly kijk ziet hij dat Shelly kijk niet naar hem en als hij naar haar kijk draai ze haar hoofd de ander kan op. Stel je voor dat Lilly vertel heeft dat hij Shelly leuk vind misschien doet ze daarom zo afstandelijk. Na de wetstrijd gaat hij blozend naast Shelly zitten en hij wil haar het liefste zoenen op haar wang of haar voorhoofd of waar dan ook maar nu Shelly zo afstandelijk doet druft hij dat niet meer.. 'Alles we goed' vraag hij dus. 'Ja hoor' en Shelly draai haar gezicht van hem af. 'Heb ik iets verkeerd gedaan' vraag hij aan Shelly. 'Nee hoor' zegt Shelly terug. Ze draai zich naar hem om en kruip tegen hem aan. Hij voelt dat hij bloost. Hij speelt voorzichtig met Shelly haar. Shelly blijkt dat niet erg te vinden zo te zien. "Waarom deed je net zo afstandelijk" vroeg hij aan Shelly. "Deed ik dat" vroeg Shelly aan hem. Oh nee hé nu denk ze vast dat ik gek ben dacht hij bij zichzelf. "Ja je ontwijk mijn blik steeds" zegt hij dus maar. "Sorry dat is niks persoonlijk hoor" zegt Shelly lichtelijk blozen. Ze bloos weer dan is ze zo schattig hij voel zijn hart bonzen. "Ok ik dacht al het ligt aan mij" zegt hij lachend naar Shelly. Nee hoor aan.. maar dan stop Shelly midden aan haar zin als Lilly langs kom lopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen