Foto bij || O47

||The Lost Lands

De ochtend brak aan, de zon drong door het wolkendek en binnen luttele momenten steeg de temperatuur op aarde. Om twaalf uur, waar de dag meestal weer koeler begon te worden, bleef de warmte nu toenemen en de eerste zomerdag bereikte meteen een record van 34 graden. Niemand had ergens zin in, zelfs de schaduwen boden niet de verkoeling die ze normaal schonken. Als dit nog maar de eerste dag was, wat stond de wereld dan nog meer te wachten in de toekomst?


||Nathaniel||


Stoppen met lachen kon ik niet. Het was zomer. Heerlijke, warme, vreugdevolle zomer. Dit jaar in ieder geval nog. Maar ook nu waren de veranderingen al te merken en dat terwijl dit nog maar de eerste dag was. Deze nacht zou de temperatuur niet onder de vijftien graden komen en morgen zou het alleen maar warmer worden. De euforie die ik voelde was overweldigend en ik genoot ervan. Het was me gelukt, zowaar met wat omwegen maar hier stond ik dan, over het lichaam van Winter gebogen. Draco was dood, kon niemand waarschuwen, als hij al eens op deze conclusie zou komen. Dat laatste betwijfelde ik ten zeerste.

We hoefden haar hier nog maar vier maanden verborgen te houden en dat was een zeer korte tijd volgens onze maatstaven. De maatstaven van de goden. De goden die ons als minder zagen en ons hadden opgesloten in dit verdoemde oord. Als het vergaan van de wereld achter de rug was dan hoefden we ons alleen nog te ontdoen van het lichaam van Winter en dan zouden we zegevieren.

Zeer kort, I know maar ik kon voor Nathaniel niets anders meer bedenken en ga verder met het volgende hoofdstuk. Misschien, heeeeel misschien post ik die straks nog wel...

Reageer (10)

  • Cinta

    Post dirk pleassss!?

    1 decennium geleden
  • VernisAvis

    ik hoop dat je zo nog een hoofdstukj plaatst <3

    1 decennium geleden
  • Iron

    PLEASE POST HEM STRAKS ALSJEBLIEFT.

    1 decennium geleden
  • Odesta

    Wauwie. <3

    1 decennium geleden
  • magiclove

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen