just a dream of me.

Het was een mooie zonnige dag. Het was warm met een fris windje dus mooi om te trainen als bodyguard. Mijn broer en ik verbleven in een hotel van 10 etages hoog. Ik moest oefeningen doen om fit te blijven en zeker als je de beste bodyguard ben, ook al ben je nog maar 15. Ik begon aan mijn oefeningen. Ik moest 1 keer van de 7e etage afspringen en dan op mijn voeten belanden en hetzelfde op de 8e etage maar 3 keer op de 9e etage. Ik wilde beginnen maar toen zag ik dat er 50 meisjes beneden stonden, maar mijn broer wilde dat ik nu begon en anders zou hij mijn vader bellen. Dus ik begon alle meisjes keken naar mij hoe ik van de 7e etage sprong. Toen ik beneden was en op mijn voeten belandde, ging ik dezelfde weg terug omhoog, ik sprong op de rand van elke etage en dat 8 keer. Ik herhaalde het weer op de 8e etage. Toen ik bij de 9e etage aankwam zag ik Paul staan. Hij liep naar me toe en vroeg of ik een pasje had van mijn kamer. Ik gaf mijn pas en mijn broer riep of ik nog kwam. Ik lachte naar Paul en zag dat hij het pasje goed keurde. Ik liep terug naar de richel en hoorde dat er veel klappen beneden. Ik keek naar beneden en zag mijn broer op de grond liggen. Ik sprong naar beneden en ging als een gek tekeer tegen de jongens die mijn broer hadden geslagen. Na een paar minuten liepen ze strompelend weg. Ik keek naar boven en zag het hoofd van Paul en heel One Direction naar me staren. Ik nam mijn broer op mijn rug en ging weer dezelfde weg naar boven. Wij hadden ons appartement op de 9e etage waar One Direction ook hun appartement hadden. Toen we boven waren keek ik mijn broer waren keek ik mijn broer aan en zag dat zijn arm uit de kom was. Ik was hier getraind op, mensen hun arm weer terug in de kom zetten zonder dat het pijn doet. Hij was het gewent en wist dat hij zijn shirt uit moest doen. Ik keek naar zijn arm en zette 3 vingers tegen zijn schouder waarna zijn arm zonder enkele moeite naar boven schoot. Ik hield zijn arm tegen voordat hij naar beneden kon en ik liet hem langzaam naar beneden vallen. Toen zijn arm naar beneden was, zat hij weer in de kom. Ik boog naar hem toe en tilde hem op om naar onze kamer te brengen, maar Paul hield mij tegen. 'How did you do that?' vroeg hij en de jongens kwamen er nu ook bij staan. Onze kamer was naast die van Louis dus ik bracht mijn broer even weg en deed alles op slot, daarna ging ik weer naar de jongens en Paul. Ze keken me vragend aan en ik legde hun uit dat ik vroeger al een bodyguard wilde worden en uiteindelijk voor One Direction zou gaan werken. Ze bleven me aan staren met hun mond open. 'Do you want a job for the boys?' vroeg Paul. 'Only if they want that' zei ik. Ik kon me bijna niet meer stil houden ik vond dit zo geweldig, ik ontmoette One Direction en heel misschien mocht ik voor ze werken. Paul vroeg of iemand van zijn bodyguards op mijn broer moest passen, maar ik zei dat dat niet hoefde, want hij zou nu veilig moeten zijn. Dus Paul bood me een baan aan voor bodyguard van Louis en Niall. Ik nam de baan aan en One Direction vroegen me of ik nog 1 keer van de 9e etage af wilde springen en dan weer omhoog wilde komen. 'One more time, then i've finished my excersice' zei ik en sprong naar beneden en klom weer omhoog en ik sprong over de rand en belandde recht voor Louis zijn neus.







1e droom die ik maak.
Deze droom is van DeniseV
Hopelijk krijg ik wat reacties want dat zou ik heel fijn vinden.
Waarschijnlijk schrijf ik elke dag een droom op
de dromen zijn niet altijd even leuk dus wees daar op voorbereid
LOVE YOU AALLLLL GIRLS AND BOYS!!!!!!!

Reageer (4)

  • enjoylife

    Whahhhaaah mijn dromen zijn ook altijd zo vaag C:
    Xoxo

    1 decennium geleden
  • CalumThomas

    keep writing, snelverdder :)

    xxx

    1 decennium geleden
  • GottaLuvZayn

    okeeej... best vreemd maar ook wel koel :P

    1 decennium geleden
  • Yenthlx

    Funn!!
    Echt grappig, dat je van een etage kan afspringen en dan ook nog op je voeten landen.. xD
    xD
    xoxox

    Snel nieuwe droomm!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen