Foto bij Hide and tear myself up

Part 12

||Jack POV||

Kacey: Ik ben zo blij dat m'n vader naar Ibiza is voor een tijdje.
Jack: Waarom?
Kacey: Jared laat me meer dingen doen, en hij vindt het goed dat ik met jou naar de film ga. Als ik het aan m'n vader had gevraagt zou hij gek worden, hij denkt waarschijnlijk al zo van 'die gaan sex hebben'. Hij wordt al boos als ik over jongens praat.
Jack: Hij wil je gewoon beschermen.
Kacey: Hallo, ik ben bijna 17. Ik ben geen klein meisje meer.
Jack: Weet je het zeker?
Kacey: Oh, fuck you Jack.

Ik lachte naar haar. Ik denk dat we bijna bij de bioscoop zijn, want kacey was opzoek naar een parkeerplek.

Jack: Maar, vindt je het nooit vervelend dat je vader zo lang weg is?
Kacey: In het begin had ik er wel moeite mee, maar je went er vanzelf aan. En ik vind het niet erg om een tijdje bij Jared te zijn, hij is nu een soort van 2e vader voor me geworden.

Ik gaf haar een glimlach, maar diep van binnen ging ik dood. Hij gaf haar de liefde die ik nodig had. Ik ben blij voor haar maar toch, hij was wel mijn vader. Hij verliet me en is me nooit komen opzoeken. Hij gaf haar de liefde die voor mij bestemd was. Ik wou nu de auto uit springen en wegrennen. Ik wou gaan huilen, maar ik ben een jongen. Ik kan niet mijn tranen laten zien aan een meisje, dan denkt ze dat ik zwak ben. En naast dat wou ik ook niet dat zij wist wie mijn vader is.

Reageer (2)

  • AnimeFan07

    Norton waarschuwt: nog een spam van de zelfde afzender: Nogmaals, arme Jack

    1 decennium geleden
  • AnimeFan07

    Ja, Jared is toch geweldig hè ^^, ik ben gewoon superhard je verhaal aan het spammen met mijn irritante en heel vreemde reacties...sorry:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen