002 - Hayley Neville

Ik open de deur, daar staat Chaz. Hij laat zijn blik over me heen glijden en glimlacht vervolgens. "You look beautiful" Zei hij, ik voelde mn wangen gloeien. "Dankje, kom binnen" Mompel ik terwijl ik de deur voor hem open hou. Hij loopt naar binnen en zoals hij me altijd begroet druk hij een kus op mn wang. Ik glimlach. "Wil je iets drinken?" Chaz knikt en ik loop richting de keuken. Ik schenk twee glazen cola in, vervolgens loop ik naar de vriezer om ijsklontjes te halen. Want wat is Cola zonder ijs? Juist, niks. Ik doe in elk glas twee ijsklontjes en loop terug naar de woonkamer, waar Chaz ondertussen zat. "Zullen we bij het zwembad gaan zitten?" Vraag ik, Chaz staat op, dat lijkt me een ja. We lopen naar mijn achtertuin, het was prachtig weer, er was geen wolkje aan de lucht. Ik overhandig Chaz een glas en samen gaan we op de rand van het zwembad zitten. Ik laat mn benen voorzichtig in het koele water glijden. Chaz deed hetzelfde. "Ik ben zo jaloers op jullie zwembad" Mompelde hij. Ik glimlach, ik was zelf ook heel blij met het huis waar ik in woonde. Mijn ouders hebben er alle twee keihard voor gewerkt, maar het is dan ook echt een droomhuis geworden. Ik trappel met mn voeten heen en weer, waardoor er kleine golfjes ontstaan. "Ik ben pissen" Onderbreekt Chaz de stilte en loopt naar binnen. Ik neem een slok van mijn cola waarna ik het glas vervolgens weer terug zet. Ik richt mijn gezicht naar de zon, de warme zonnestralen vallen op mijn gezicht, ik sluit even mn ogen. Na enkele seconde hoor ik Chaz achter me grinniken, ik wil me omdraaien maar voor ik het weet word ik met een enorme vaart het water in geduwd. Ik probeer Chaz nog mee te trekken maar dat mislukte. Ik ga kopje onder, waardoor ik zo snel mogelijk naar boven zwem. Boven aangekomen begin ik gelijk te hoesten. Als ik eenmaal gestopt ben zoekt mijn blik Chaz, maar hij staat nergens. Ik trappel rondjes om hem te zoeken. "Bommetje!!" Schreeuwt Chaz en voordat ik iets kan doen overspoelt de golf die Chaz' bommetje gecreëerd heeft me. "Chaaaaazz!!" Schreeuw ik, het moest boos klinken, maar aangezien ik in de lach schoot mislukte dat. Chaz zwom naar me toe en pakte me vast. Hij tilde me zonder moeite de lucht in en gooide me opnieuw kopje onder. Ik proest het uit als ik weer boven kom, Chaz komt opnieuw mijn kant op zwemmen. Ik strippel tegen als hij me weer vast pakt. "Geef je je over?" Vroeg Chaz terwijl hij in mn zij kneep, een gil ontsnapt me. "I-Ik" Begin ik, maar doordat Chaz in mn zij blijft knijpen kan ik mn zin niet afmaken. "Ga verder" Grinnikt Chaz, hij genoot hiervan. "Ik geef me over" Proest ik uit, Chaz's sterke armen laten me voorzichtig los, ik zwem naar de rand, die ik vasthoud als ondersteuning. Chaz zwemt ook mijn kant op. Hij hijst op de kant en tilt mij er ook op. Met een klein glimlachje kijkt hij me aan. Ik glimlach terug, ik was zo blij met Chaz, hij was mn beste vriend.

-
Deze is niet zo goed, I'm Sorry
Btw, jullie móéten DIT filmpje kijken!, Nu nu nu!

Reageer (4)

  • Jariana

    nieuwe abo guuurl <3

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Abo, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • MYfoodLIFE

    Leuk verhaal ben aboooo

    1 decennium geleden
  • Chuks

    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen