voor xkirstyx

Kirsty pov.

Harry en ik zijn nu al 7 jaar super goede vrienden. Ik vind ben nu al een tijdje verliefd op hem, maar hij weet dat niet. Hij stuurde me een paar minuten geleden een smsje met daarin of ik mee wou gaan naar het park. Natuurlijk zei ik dat ik graag wou komen. Als ik eenmaal in het park ben zie ik Harry op een kleedje zitten met een picknickmand. Hij komt naar me toe en geeft me een knuffel. Ga zitten, zegt Harry tegen me. Ik doe wat hij zegt en ik ga zitten. Harry begint te vertellen: Kirsty, de rede waarom ik gevraagt had of je wou komen is omdat ik je iets heel belangrijks wil vertellen... Ik vind je al heel lang leuk. Harry wil nog iets zeggen maar ik onderbreek hem door te zeggen dat ik hem ook leuk vind. Hij krijgt ineens een grote lieve glimlach op zijn gezicht. Hij komt dichterbij met zijn gezicht. Zijn lippen zijn nog maar milimeters verwijderd van mijn gezicht, even later voel ik zijn zijdezachte lippen tegen de mijne aan. Wanneer hij de kus gestopt heeft kijkt hij me liefdevol aan en zegt: Lieve Kirsty wil jij mijn vriendin zijn? Ik kan niks uit mijn mond brengen dus knik ik maar en geef ik hem een kus. Harry vraagt dan of ik meewil naar zijn huis, dan kunnen we een film kijken? Is goed, antwoord ik hem. Ondertussen zitten we al op de bank "love actually"te kijken. Ik lig in harry's armen, het voelt zo vertrouwd. Tijdens de film geeft Harry me een liefdevol kusje op mijn voorhoofd. Ik begin moe te worden. Even later lig ik rustig te slapen in de armen van Harry, mijn vriendje.

hopelijk vond je hem leuk! xx Daimy

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen