Foto bij Epilogue.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Jamezzz

    AWESOME!!!!

    Jammer dat het al afgelopen is...

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    sorry dat ik dit nu pas lees, ik heb het echt f*cking druk gehad de afgelopen tijd (stiekem nog steeds, maar ik kan even geen schoolboek meer zien :S)

    dus, ik denk dat je door de vele reacties die tijdens het verhaal heb geplaats de afgelopen tijd, al zo'n klein, ietsiepietse vermoeden hebt hoe fantastisch, brilliam, phenomeniall, fabelouis, extraordinharry, amazayn en 1Derful ik dit verhaal vind. maar misschien dat ik het, aan het GEWELDIG mooi geschreven einde, nog maar een keer moest zeggen :)
    dus, all in all, ik vind het echt vreselijk dat het verhaal nu afgelopen is, want het was defenitly een van mijn favourites, maarja, het kan nu eenmaal niet eeuwig doorgaan, en een beter einde had ik me niet kunnen bedenken.
    so, one last time: I LOVE THIS STORY!!!!!!!(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    aawwwwhhh sweet!!!

    1 decennium geleden
  • Libraatje

    Laat er alsjeblieft een deel twee komen! Echt, ik heb van elk hoofdstuk van dit verhaal genoten!
    Het einde is prachtig, geweldig verhaal (H)(H)

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Neee:( afgelopen!! Maar wel een supereinde!!(H) superlief!!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen