Foto bij Eliana W. S. A. S. O. Dicaprio 13.2

Extra deeltje voor jullie omdat jullie zo lief zijn (:
Hope you like it!
And you know... I love your comments *hinthint* <3
©MissCurly

NOTE: Schuin gedrukte is een flashback naar de date van Harry en Eliana (date gaat nog verder)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • DemiHoran

    VET!!!!! (:

    1 decennium geleden
  • CaitlinPayne

    Supermooooi, Miall

    1 decennium geleden
  • CaitlinPayne

    Supermooooi, Miall

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Dankje Aya :)
    Ik heb twee keer hoog in de bergen (2800 meter) gevlogen met een piloot.
    En afgelopen weekend heb ik een cursus gehad in Duitsland dus mocht ik alleen vliegen ;D
    Haha vandaar dat ik het niet kon laten om het hierin te stoppen, aangezien het mijn favo sport is.
    Bij die cursus zat trouwens ook iemand met hoogtevrees haha. Hij zei dat het eigenlijk wel meeviel
    Xxx

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    oehhh geweldig geschreven ik zou NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT durven paragliding ik heb namelijk hoogtevrees :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen