Foto bij I never thought you'd love me 003

Dit hoofdstuk heeft diegolunaluv geschreven (;

‘But hey, I gotta go, my mom is waiting in the car..’ Mompelde ik, alhoewel ik nog niet wilde gaan. Ik glimlachte naar Harry en liep zachtjes weg. ‘Wait, eh. Hey, i just met you. And this is crazy, but here’s my number so call me maybe.’ Zong Harry met zijn prachtige stem. Wauw… Ik draaide me nieuwsgierig om. ‘So eh..’ Harry krabte aan zijn achterhoofd. ‘Yeah?’ Vroeg ik afwachtend. ‘Okay, straight to the point, may I have your number?’ Vroeg Harry verlegen. ‘Well sure, why not?’ Glimlachte ik. ‘Okay, so what’s your number?’ Ik noemde mijn nummer op terwijl Harry het in zijn contactenlijst zette. ‘Thanks babe, I’ll text you so you have mine too.’ Het feit dat Harry me babe noemde liet me toch wel even blozen. Ik voelde mijn mobiel in mijn zak trillen en wilde het eruit halen. ‘No, no wait. Don’t read yet. Read it when you’re home!’ Schreeuwde Harry snel terwijl ik verontschuldigend mijn handen in de lucht stak. ‘Well, I really need to go now. It was nice to meet you Harry.’ Zei ik glimlachend. ‘Wait!’ Zei hij terwijl ik wegliep. Ik draaide me om. ‘Don’t I get a hug?’ Vroeg hij met een pruillip en puppyogen. ‘How can I resist that?’ Mompelde ik terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen