Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Lovatos

    Justin Bieber - Born to be somebody & Down to earth.

    1 decennium geleden
  • michelle228

    hahahah in de tijd dat ik mijn reactie heb gestuurd zijn er alweer 2 nieuwe bij gekomen hahah dus op die 4 pagina's met reacties komen we wel

    1 decennium geleden
  • michelle228

    ahhhhh ik hou ook zo van i won't give up <3333
    ik ga echt mensen dwingen reacties te schrijven want je moet echt verder!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xAbigaill

    Omg nee ze mogen niet uitelkaar !! neenee...

    wel snel verder ! x

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    OH, Jussie en Amy zijn niet zo lief voor elkaar en dit vind ik niet zo leuk. Ik heb hier zo'n medelijden en met wie weet ik eigenlijk niet. Je schrijft zo mooi, zo geboeid, dus natuurlijk krijg jij je verhaaltje.
    Ik ben een groot fan van Covers, Ik vind What makes you beautiful van Boyce Avenue echt heel mooi, bijna mooier als het origineel. Een favoriet liedje heb ik eigenlijk niet!
    Maar nu wil je een leuk verhaaltje,
    Wij gaan morgen zelf Mayonaise maken, bleeegh, maar waarschijnlijk gaan ze dan ook patatjes bakken. Zie je het al voor je? Het 3de of 4de uur patat eten tijdens Nask?
    En we hebben ook van die jongens in de klas, die het grappig vinden om propjes in mijn haar te gooien en dan zeggen, dat ik op het propje moet kijken. Ik ben niet dom, want ik weet dat er niks opstaat ahha. Even kijken wat ik nog meer meegemaakt heb vandaag. Wist je dat een elektrische viool bestaat? Nou ik dus niet, maar nu wel en dat heeft mijn muzieklerares laten horen ahahhaha. De bas en de drums daaronder maakte het echt vett, voor de rest heb ik het niet zo op viool.
    Maar je schrijft echt geweldig en dat kan ik echt niet vaak genoeg zeggen!!
    Ik hoop dat je deze reactie lang genoeg vind!
    Maar hold on en I won't give up zijn ook super mooi!!
    xox

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen